وزیر اقتصاد گفت: با توجه به عدم اجرای سهمیه واردات و صادرات ۴۰۰ دلاری برای هر خانوار در هر هفته، وزیر صمت قول داد به زودی کمیسیون ماده ۱۲ مصوبه لازم را ابلاغ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
میلان برای جذب ساموئل چوکووئزه، با ویارئال به توافق رسید تا آخرین سهمیه بازیکن غیراروپایی روسونری به این وینگر نیجریه ای اختصاص داده شود.
امیر سرخوش یکی از چهار سهمیه قاره آسیا برای شرکت در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کنفدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی (WCBS) ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد.
امیر سرخوش یکی از چهار سهمیه قاره آسیا برای شرکت در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کنفدراسیون جهانی ورزشهای بیلیاردی (WCBS) ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد.
سجاد محمدیان با کسب عنوان نایب قهرمانی، آخرین مدال ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
مدیرعامل نساجی اجازه اختصاص سکوهای اضافی به هواداران پرسپولیس را نداد.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
با حذف استقلال، حالا یک سهمیه مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تیم دیگری اختصاص خواهد یافت.
وزیر نفت با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی برای بنزین نخواهیم داشت، گفت که برای اختصاص سهمیه نوروزی در دولت تصمیمی گرفته نشده است.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه هم میهن طرح اختصاص سهمیه بنزین به افراد فاقد خودرو را موضوع کاریکاتور خود قرار داد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص سهمیه ۱۵ لیتری بنزین به خانوارهای فاقد خودرو، نیازمند دو سوم آرا بود که در کمیسیون تلفیق رأی لازم را نیاورد.
سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
حسین‌زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
حسین زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.
رئیس فدراسیون جهانی جودو قول داد دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به جودوکاران ایران اختصاص دهد.
رئیس فدراسیون جهانی جودو قول داد دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به جودوکاران ایران اختصاص دهد.
معاون امور بانوان وزارت ورزش با تاکید بر حمایت از بانوان ورزشکار برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک از اختصاص ردیف اعتباری ویژه در این زمینه خبر داد.
قربان بردیف تصمیم گرفت آخرین سهمیه لیست بزرگسالان خود را به محمدرضا عباسی اختصاص بدهد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همزمان با برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی و به‌منظور جابه‌جایی زائران، از اختصاص سهمیه سوخت اضافی برای ۳۵۰۰ اتوبوس بین شهری خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با برشمردن الزامات واردات خودرو گفت: اختصاص سهمیه واردات به خودروسازان خطر بزرگی است که می‌تواند نوع جدیدی از انحصار را در بازار خودرو ایجاد کند، لذا به شدت باید از آن اجتناب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ