وزیر اقتصاد اجرای جزء یک بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص فروش اموال مازاد دولتی از طریق بورس کالا و سامانه ستاد را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
نوبخت گفت: «اساسا دولت‌ها برای تامین منابع موردنیاز خود یا باید دست به فروش دارایی‌های سرمایه‌ای نظیر نفت و گاز بزنند یا باید فروش اوراق داشته باشند، چراکه درآمد‌های مالیاتی اصولا کفاف مصارف بالای دولتی را نمی‌دهد. در عین حال، فروش اوراق نیز زیان‌هایی دارد و در سررسید آن، اقتصاد کشور را به مخاطرات جدی می‌اندازد.»
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل افزایش قیمت‌های خرید، فروش و اجاره منازل مسکونی به تصویب رسید.
سمت پاسگاه نعمت‌آباد يك‌جا اجاره كردم ضايعات كاغذ و كارتن خريد و فروش مي‌كنم. اما خرج من درنمي‌آيد.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
از این ترفند استفاده کنید بدون اینکه دوستتان ببیند شما دارید انجام می‌دهید. سپس اجازه دهید خود موز را پوست کند و ببینید که از قبل بریده شده بیرون آمده است. آن‌ها فکر می‌کنند که شما یک ترفند جادویی انجام داده اید!
متهم گفت: من عاشق کار کردن بودم و پس از مدتی با سختی توانستم مغازه‌ای اجاره کنم و به کار فروش لباس مشغول بودم، اما شهرام مدام ساز مخالف می‌زد و می‌گفت که نباید کار کنم. بعضی اوقات او آنقدر عصبی‌ام می‌کرد که می‌خواستم دیگر زنده نباشد به همین خاطر چندبار تصمیم گرفتم او را از سر راهم بردارم.
روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا در حالی که می‌خواستند بگویند این‌ها نظر ما نیست با انتشار متن‌هایی با عنوان «نظرات مردم در رابطه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی» حسابی به اعضای تیم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتی را منتشر کرد که در آن بازیکنان تیم ملی «بی غیرت»، «وطن فروش» و «خائن» نامیده شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
طبق اسنادی تازه، دولت آلمان احتمالا اجازه خرید کارخانه تراشه «الموس» (Elmos) توسط یک شرکت چینی را صادر نکند.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
فنلاند برای اولین بار در دهه‌های گذشته یکی از بزرگراه‌های اصلی خود را به مدت پنج روز تعطیل کرد تا به جنگنده هایش اجازه دهد تا فرود و برخاستن را در باند جاده‌ای رزرو انجام دهند.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
معاون وزیر راه گفت: فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین به صورت روزانه است و به هیچ عنوان اتوبوس دربستی نداریم ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم اتوبوس‌ها از کشور خارج شوند.
متهم گفت: ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.
متهم گفت: به بهانه اینکه مریض داریم که در بیمارستان بستری است و از شهرستان آمده‌ایم و جایی برای ماندن نداریم، خانه را اجاره می‌کردیم. نیمه شب با خودروی وانتی که از قبل تهیه کرده بودیم سراغ خانه اجاره شده می‌رفتیم و وسایل را تخلیه می‌کردیم و در بازار با کمترین قیمت به فروش می‌رساندیم.
زمان اعلام نتایج کنکوری سراسری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ