رئیس اتاق اصناف در نامه‌‍‌ای خطاب به روسای اتاق‌های صنفی و اتحادیه‌های کشور، شیوه‌نامه‌ اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها و اتصال مجوزهای صنفی به درگاه ملی مجوزها را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.
عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.
رئیس اتاق اصناف ایران از ترسیم سازوکاری برای رفع مشکلات مربوط به پلمب واحدهای صنفی به دلیل حجاب مشتریان خبر داد.
در پی نشست تعیین سمت اعضای هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران که با حضور غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور برگزار شد،حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق انتخاب شد.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برگزار و اعضای هیئت رئیسه این اتاق مشخص شدند.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خواهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خوهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: طرح فروش فوق العاده برای سهولت خرید برای همه مصرف کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج کالای پایان سال صورت خواهد گرفت.
تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
مرد 45 ساله ضمن مراجعه به محل کار همسر سابق خود، با کلت کمری یکی از حاضران را هدف قرار داد و سپس خودکشی کرد.
نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی از دستگاه‌ها مشورت کافی با رؤسای تشکل‌های صنفی ندارند؛ به عنوان مثال نماینده‌ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تمام واحدهای صنفی به غیر از واحدهای عرضه کنده کالاهای اساسی و ضروری به علت برودت هوا و مدیریت انرژی باید از ساعت ۲۰ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر و تعطیلی واحدهای صنفی گفت: این تعطیلی‌ها در راستای حفظ منافع در خطر واحدهای صنفی و امنیت آنها در برابر صدمات احتمالی بوده است.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه چهارشنبه هیئت مقررات زدایی با هیئت عالی نظارت اتاق اصناف ایران قرار بر این شد تا به این نهاد (اتاق اصناف) زمان داده شود تا موانع موجود برداشته شود.
ترکیب جدید هیئت رئیسه دور هفتم اتاق اصناف ایران به ریاست قاسم نوده فراهانی از امروز ۲۵ مهر آغاز به کار کرد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
این مسئله از آن جهت مهم است که با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران با این سازمان بر توسعه «نهضت مهارت آموزی» در گام دوم انقلاب تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ