وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر اجرای کالابرگ دارد و به محض تأمین منابع و بلافاصله بعد از ابلاغ، اجرا شروع می‌شود چراکه بستر لازم برای اجرا فراهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
رئیسی همچنین به قانون ارتقای سلامت اداری به عنوان یکی از قوانین بسیار خوب و متقن، اما مغفول مانده در نظام اداری کشور اشاره و بر اهتمام بیشتر برای اجرای آن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
معاون علمی رئیس جمهور با تاکید بر نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره‌های ارزش غذا و کشاورزی، گفت: امنیت غذا و امنیت اجتماعی باید مورد اهتمام ویژه‌ای قرار گیرد.
رئیس جمهوری کرواسی در دیدار با سفیر کشورمان بر توسعه روابط دوستانه و همکاری با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی تاکید کرد.
رئیس جمهور تونس به تحولات جاری در این کشور و بازداشت رهبران جنبش النهضه و تعطیلی دفاتر آن واکنش نشان داد.
رئیس جمهور تونس با امیر قطر درباره موضوعات منطقه ای و بین المللی رایزنی کرد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
رئیس جمهور کرواسی تاکید کرد این کشور اوکراین را هم پیمان خود قلمداد نمی کند.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
رئیس جمهور لهستان تاکید کرد که این کشور تمایلی به ورود به جنگ با روسیه به بهانه حمله موشکی اخیر به خاک خود را ندارد.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که منطقه آسیا-اقیانوسیه حیاط خلوت هیچ‌کس نبوده و نباید به صحنه رقابت ابرقدرت‌ها بدل شود.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
رئیس جمهور عراق بر نقش حیاتی کشورش در منطقه تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق بر تحکیم روابط تاریخی میان کشورش و مصر تاکید کرد.
رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی حاضر در ازبکستان گفت: از میزان روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان راضی نیستیم و این روابط باید افزایش پیدا کند.
مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بازدید رئیس جمهور از وزارت جهاد کشاورزی گفت: محوری‌ترین مسئله‌ای که رئیس‌جمهور در این بازدید مطرح کرد تأمین پایدار غذای باکیفیت، سالم و ارزان بود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جلسه امروز هیات دولت گفت: تبیین مواضع دولت امر مهمی است و باید در این خصوص اطلاع رسانی انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ