عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به ابلاغ سند الگوی کشت، گفت: علاوه بر تهیه یک پیوست فرهنگی و ترویجی برای اجرای این سند، باید مشوق‌های لازم نیز برای کشاورزان در نظر گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم‌ نامه اجرای سند ملی آب کشور به منظور ایجاد وحدت رویه در بهره‌برداری از سامانه نیاز آب و توسعه آن در بخش کشاورزی منعقد شد.
سند اجرای بخش‌هایی از یادداشت تفاهم دادستانی کل جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل جمهوری تاجیکستان در راستای توسعه روابط قضایی دو کشور به امضا رسید.
نشست بازبینی نحوه اجرای سند تحول قضایی با هدف نحوه اجرای سند تحول قضایی در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تشکیل شد.
پنج توصیه رهبر انقلاب در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، ناظر به اشکالات موجود در سند و موانع اجرای آن است.
معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده فرزندان خود را به امانت به مدرسه می‌سپارند و انتظار دارند در راستای سند تحول هم این امانت گرامی داشته شود و خودشان هم بر این اجرا نظارت کنند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سال آینده باید حرکتی جهشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هویت‌ساز در بنیاد ملی نخبگان آغاز شود.
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در توییتر اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند ۲۰۳۰ در کشور پابرجاست و مدیریت کارگروه توانمندسازی اقتصادی آیورا که ایران به مدت دو سال عهده دار آن است، ارتباطی با ۲۰۳۰ ندارد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند ۲۰۳۰ در کشور پابرجاست.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
امکان استفاده مدارس از سهم ۲۷ صدم واحد ارزش‌افزوده، تقویت اعتبارات تغذیه دانش‌آموزان و تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین از بخش‌های مهم لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حوزه آموزش و پرورش است.
تربت حیدریه ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رویکرد فرهنگی و تربیتی دارد در کلاسهای درس ۳۵ نفره میسر نیست.
اراک- معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اجرای سند الگوی کشت سالانه ۳ میلیون متر مکعب آب در بخش کشاورزی صرفه جویی می شود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: عدم اجماع نخبگانی؛ دلیل عدم اجرای سند تحول است.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن ۱۶ نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم ۲۵ ساله خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شاخص های الگوی شهریه مدارس غیردولتی به مدل های سند تحول بنیادین و سند راهبردی سازمان مدارس غیردولتی مرتبط می شود.
معاون دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مهم ترین بحث در حفاظت از زیستگاه های کشور، اجرای سند ملی آمایش سرزمین است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای سند تحول دولت، بسته جامع تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده افراد می‌توانند در ازای واگذاری واحد مسکونی در بافت فرسوده زمین دریافت کنند.
اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اجرای کامل قانون حدنگار می‌تواند محور سند تحول باشد چرا که از ورود بسیاری از پرونده‌ها به دستگاه قضا جلوگیری می‌کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه ‎بندی اگر به خوبی اجرا شود بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق می‌شود.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ