ادی راما، نخست وزیر آلبانی گفت: ما چندین سال است که میزبان گروه مجاهدین در آلبانی هستیم، اما به این شرط که از خاک کشور ما برای انجام عملیات سیاسی استفاده نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند، عصر جمعه در گفتگویی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با دولت و ملت ایران و خانواده جانباختگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
نخست‌وزیر موقت پاکستان امروز سوگند یاد کرد تا اداره کشورش پیش از دوره انتخاباتی را برعهده گیرد.
دولت پاکستان و رهبر مخالفان این کشور بر سر معرفی گزینه نخست‌وزیر موقت این کشور به توافق رسیدند.
نخست وزیر ژاپن در هفتادوهشتمین سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما، آنچه را که «تهدیدهای هسته‌ای روسیه» خواند، محکوم کرد!
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از انجام بررسی‌هایی نهایی پزشکی و پس از کارگذاشته شدن دستگاهی در قلبش از بیمارستان مرخص شد.
نتانیاهو که امروز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی حضور داشت به دلیل یک رخداد امنیتی این جلسه را فورا ترک کرد.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
نخست‌وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی‌توانند از خاک این کشور برای فعالیت‌های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند.
وزارت خارجه چین از سفرهای رسمی نخست وزیر این کشور به فرانسه و آلمان خبر داد.
ولیعهد کویت به نیابت از امیر این کشور، به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی و تشکیل پارلمان جدید، نخست وزیر جدید کویت را تعیین کرد.
نخست‌وزیر ژاپن پسر خود را از سمت دبیر اجرایی دولت برکنار کرد.
نخست‌وزیر اسپانیا از تصمیم خود برای انحلال پارلمان کشورش پس از شکست در انتخابات محلی و برگزاری انتخابات زودهنگام در اول مرداد ماه خبر داد.
نخست وزیر انگلیس امروز در لندن با رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
«ادوارد هگر»نخست‌ وزیر اسلواکی امروز کناره‌گیری خود از قدرت را رسانه‌ای کرد.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی به تشریح پیش‌شرط پایان درگیری‌ها در اوکراین پرداخت.
علی‌رغم اظهارات تند سران ارشد جمهوری آذربایجان در روز‌های اخیر، نخست وزیر ارمنستان نسبت به معاهده صلح با این کشور ابراز امیدواری کرد.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در دهلی‌نو با قطار وارد کی‌یف شد.
نخست‌وزیر عراق در دیدار با نمایندگان شرکت‌های آلمانی گفت که عراق در پی شراکت راهبردی با آلمان در همه عرصه‌ها به‌خصوص انرژی است.
«آنتونی آلبانیز» نخست وزیر استرالیا امروز در دیدار با «شی جین پینگ» در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ از وی خواست تا تحریم‌ها علیه کشورش را لغو کند.
نخست‌وزیر آلبانی گفت: «من برای دوستان و متحدانمان بیشتر از آن ارزش قائل هستم که بگویم آن‌ها باید چه کاری انجام بدهند. ما همیشه در تصمیم‌هایمان احتیاط می‌کنیم خیلی متواضع باشیم.»
نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
یک روز پس از اعلام قطع روابط دیپلماتیک توسط نخست‌وزیر آلبانی، برخی گزارش‌ها نیز در ارتباط با ورود پلیس این کشور به سفارت ایران در تیرانا منتشر شد که بعدا تصاویر تلویزیون دولتی آلبانی انجام این اقدام را تایید کرد. این اقدام پلیس آلبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که بر اساس عرف و قوانین مدون بین‌المللی، سفارت‌خانه یک کشور در کشور دیگر دارای مصونیت دیپلماتیک بوده و کشور میزبان موظف است از ساختمان، اموال، پرسنل و دیپلمات‌های آن سفارت‌خانه و کشور محافظت کامل داشته باش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ