نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه TV3 مدعی شد یک صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی که قصد تزریق 60 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا را داشت منصرف شده است.
روزنامه آلمانی بیلد مدعی است داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، یک مشتری بزرگ پیدا کرده است.
روزنامه آلمانی آبندزایتونگ در خبری اختصاصی مدعی شد در ساعت‌های گذشته خبر عجیبی از طرف تاتنهام به بایرن مونیخ ارسال شده است: هری کین فروشی نیست!
رسانه آلمانی مدعی شد، ایلکای گوندوگان به بارسلونا پیوسته است.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
سرمربی آلمانی لیورپول برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس باید بهترین ترکیب خود را مقابل مدعی اول کسب عنوان قهرمانی انتخاب کند.
وکلای یولیان ناگلزمان مدعی شدند این سرمربی آلمانی تا پیش از انتشار خبر برکناری‌اش در رسانه‌ها، از این موضوع اطلاعی نداشته است.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
بوریس بکر آلمانی برنده احتمالی گرنداسلم فرانسه 2023 را معرفی کرد.
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش، مدعی شد شکست دادن رئال مادرید لذت خاصی دارد.
روزنامه آلمانی بیلد امروز مدعی شد بایرن مونیخ در حال بررسی مهاجمین برجسته فوتبال اروپا است تا در ماه ژانویه برای خرید یک مهاجم اصلی اقدام کند.
این سازه بتنی جالب که افتتاح آن حدود ۸ سال به تعویق افتاد، ۱۳۳ متر طول، ۴۶ متر عرض و ۵۵ متر ارتفاع دارد که وزیر حمل و نقل آلمان آن را شاهکار معماری مدنی توصیف کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد مشکلات فعلی این باشگاه برای همه رخ می دهد.
مارکو رویس، کاپیتان آلمانی دورتموند، مدعی شد رویارویی با ارلینگ هالند آسان نخواهد بود.
جوئل ماتیپ، مدافع آلمانی لیورپول، مدعی شد شرایط بازیکنان این تیم در یک هفته اخیر خوب نبوده است.
پیش از عربستان، آمریکا، انگلیس و ناتو نیز در اقدامی هماهنگ این حمله ادعاییی را محکوم کرده بودند. انگلیس در بیانیه‌ای مدعی شده بود که مرکز امنیت ملی سایبری این کشور با اطمینان قریب به یقین هکر‌های مرتبط با جمهوری اسلامی را مسئول حمله سایبری گسترده به نهاد‌های دولتی آلبانی در ماه ژوئیه امسال می‌داند.
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید مدعی شد از تلاش‌های دولت آلبانی برای پاسخگو کردن ایران در رابطه با حمله سایبری حمایت می‌کنیم.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.
برخی منابع غربی از دستگیری گروهی از جاسوسان روسی در آلبانی خبر داده اند.
تیمو ورنر، خرید جدید لایپزیش، مدعی شد قضاوت در مورد کارنامه‌اش در باشگاه چلسی ناعادلانه بوده است.
متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، مدعی شد این باشگاه فاصله ای تا جذب سزار آسپیلیکوئتا نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ