نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند، عصر جمعه در گفتگویی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با دولت و ملت ایران و خانواده جانباختگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
نخست‌وزیر موقت پاکستان امروز سوگند یاد کرد تا اداره کشورش پیش از دوره انتخاباتی را برعهده گیرد.
دولت پاکستان و رهبر مخالفان این کشور بر سر معرفی گزینه نخست‌وزیر موقت این کشور به توافق رسیدند.
نخست وزیر ژاپن در هفتادوهشتمین سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما، آنچه را که «تهدیدهای هسته‌ای روسیه» خواند، محکوم کرد!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از انجام بررسی‌هایی نهایی پزشکی و پس از کارگذاشته شدن دستگاهی در قلبش از بیمارستان مرخص شد.
نتانیاهو که امروز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی حضور داشت به دلیل یک رخداد امنیتی این جلسه را فورا ترک کرد.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
ادی راما، نخست وزیر آلبانی گفت: ما چندین سال است که میزبان گروه مجاهدین در آلبانی هستیم، اما به این شرط که از خاک کشور ما برای انجام عملیات سیاسی استفاده نکنند.
وزارت خارجه چین از سفرهای رسمی نخست وزیر این کشور به فرانسه و آلمان خبر داد.
ولیعهد کویت به نیابت از امیر این کشور، به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی و تشکیل پارلمان جدید، نخست وزیر جدید کویت را تعیین کرد.
نخست‌وزیر ژاپن پسر خود را از سمت دبیر اجرایی دولت برکنار کرد.
نخست‌وزیر اسپانیا از تصمیم خود برای انحلال پارلمان کشورش پس از شکست در انتخابات محلی و برگزاری انتخابات زودهنگام در اول مرداد ماه خبر داد.
نخست وزیر انگلیس امروز در لندن با رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
«ادوارد هگر»نخست‌ وزیر اسلواکی امروز کناره‌گیری خود از قدرت را رسانه‌ای کرد.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی به تشریح پیش‌شرط پایان درگیری‌ها در اوکراین پرداخت.
علی‌رغم اظهارات تند سران ارشد جمهوری آذربایجان در روز‌های اخیر، نخست وزیر ارمنستان نسبت به معاهده صلح با این کشور ابراز امیدواری کرد.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در دهلی‌نو با قطار وارد کی‌یف شد.
«فومیو کیشیدا» نخست‌ وزیر ژاپن برای دیدار با رییس جمهور اوکراین با استفاده از قطار وارد کی یف شد.
کنگره ملی خلق چین امروز شنبه نخست‌وزیر جدید این کشور را رئیس‌جمهور معرفی کرده بود، تأیید کرد.
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسبق انگلیس درباره محتوای گفتگوی تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور روسیه دروغی گستاخانه است.
السودانی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره وساطت بغداد در روابط تهران و ریاض اظهار داشت: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این دو کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم که این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی نقطه‌نظرات مخالف.»
نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید اگر شرایط مناسب باشد، برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین، احتمالا به کی‌یف سفر خواهد کرد.
رئیس‌جمهور و نخست‌‎وزیر اسبق روسیه در پاسخ به اظهارات جوزپ بورل مواضع کشور‌های غربی را محکوم کرد و هشدار داد که آن‌ها جهان را تا آستانه یک آخرالزمان اتمی می‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ