فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در دهلی‌نو با قطار وارد کی‌یف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ژاپن به‌منظور تصمیم‌گیری نهایی در خصوص تخلیه آب‌های آلوده نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما، از این نیروگاه بازدید می‌کند.
نخست‌وزیر ژاپن نیز در این دیدار با ابلاغ متقابل سلام‌های خود به رئیس‌جمهور کشورمان، مذاکرات سال گذشته خود با آقای رئیسی را مهم ارزیابی کرد و بر اهمیت مناسبات تهران و توکیو تاکید کرد.
نخست وزیر ژاپن در هفتادوهشتمین سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما، آنچه را که «تهدیدهای هسته‌ای روسیه» خواند، محکوم کرد!
در دیدار ​​نخست‌وزیر ژاپن با ولیعهد عربستان در جده، طرفین درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین همکاری در حوزه‌های اقتصاد، تجارت، سرمایه‌گذاری و فرهنگ بحث و گفتگو کردند.
نخست‌وزیر ژاپن پسر خود را از سمت دبیر اجرایی دولت برکنار کرد.
نخست‌وزیر ژاپن امروز چهارشنبه تأکید کرد این کشور برنامه‌ای برای پیوستن به سازمان نظامی ناتو ندارد.
برای نخستین بار پس از ۵ سال، نخست‌وزیر ژاپن به منظور پیگیری اهداف امنیتی و اقتصادی به کره‌جنوبی سفر کرده است.
نخست‌وزیر ژاپن اولین سفر آفریقایی خود را پیش از آغاز برگزاری اجلاس سران گروه- ۷ آغاز کرد.
رسانه‌های ژاپن از وقوع انفجاری مهیب در محل سخنرانی نخست‌وزیر این کشور در شهر واکایاما خبر دادند.
رسانه‌های ژاپن روز شنبه گزارش دادند که در نزدیکی محل سخنرانی فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در شهر واکایاما یک انفجار مهیب رخ داد. یک مرد ناشناس یک بمب دودزا به سمت نخست وزیر پرتاب کرد.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
«فومیو کیشیدا» نخست‌ وزیر ژاپن برای دیدار با رییس جمهور اوکراین با استفاده از قطار وارد کی یف شد.
در پی آزمایش جدید موشکی کره شمالی، نخست‌وزیر ژاپن خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی «تهدیدهای موشکی کره شمالی» شد.
نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید اگر شرایط مناسب باشد، برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین، احتمالا به کی‌یف سفر خواهد کرد.
رسانه ها از سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورهای انگلیس، فرانسه و ایتالیا در ماه ژانویه سال آتی میلادی خبر می‌دهند.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
ژاپن میزبان مراسم خاکسپاری ملی شینزو آبه، نخست‌وزیر مقتول این کشور است؛ مراسمی که برگزاری آن با جنجال بزرگی روبرو شده است.
نخست‌وزیر ژاپن به وزارتخانه‌ها و نهاد‌های مرتبط دستور داد که برای شرایط پیش‌بینی‌نشده، آماده شوند.
نخست‌وزیر ژاپن در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد بدون هیچ پیش‌شرطی با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.
یک مرد ژاپنی در اعتراض به برگزاری مراسم پرهزینه دولتی برای وداع با نخست‌وزیر سابق این کشور، خود را در نزدیکی دفتر نخست‌وزیری به آتش کشید.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
علی‌رغم نظرسنجی‌ها و مخالفت مردم ژاپن، دولت این کشور تصمیم دارد مراسم پرهزینه‌ای را برای تشییع رسمی نخست‌وزیر پیشین برگزار کند.
نخست‌وزیر ژاپن به همه اعضای دولت این کشور اطلاع داده توکیو برای حمایت از اوکراین، همچنان به تحریم‌ها علیه روسیه ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ