نخست‌وزیر آلبانی گفت: «من برای دوستان و متحدانمان بیشتر از آن ارزش قائل هستم که بگویم آن‌ها باید چه کاری انجام بدهند. ما همیشه در تصمیم‌هایمان احتیاط می‌کنیم خیلی متواضع باشیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند، این تصمیم پس از فشار‌های شدید دولت آلبانی بر آن‌ها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند. این تصمیم پس از فشارهای شدید دولت آلبانی بر آنها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق لاتزیو و آلمان، از تصمیم سرگی میلینکوویچ ساویچ برای انتقال به الهلال عربستان انتقاد کرد.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
رسانه‌های آلمانی می‌گوید مدیران بایرن تصمیم به قطع همکاری با یان زومر گرفته‌اند و به محض بازگشت مانوئل نویر با این دروازه‌بان اتریشی خداحافظی خواهند کرد.
وزارت کشور ایتالیا اعلام کرد خواهان حضور هواداران فرانکفورت در شهر ناپل برای حضور در دیدار برگشت ناپولی و آینتراخت نیست. باشگاه آلمانی به این تصمیم اعتراض کرده است.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
پیتر داتون، رهبر مخالفان دولت استرالیا در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی گفت، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا نقش محوری را در حذف تصویر چارلز از روی این اسکناسها داشته و باید مسئولیت این تصمیم را قبول کند.
دبیر کل ناتو تصمیم دولت آلمان برای ارسال تانک های جنگی به اوکراین را در تعیین سرنوشت جنگ در این کشور موثر دانست.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بعد از اولتیماتوم دورتموند به یوسف موکوکو او تصمیم گرفته قراردادش با زردپوشان آلمانی را تمدید کند.
به نظر می‌رسد که تونی کروس، ستاره آلمانی، تصمیم نهایی‌ برای آینده‌اش در فوتبال را گرفته است.
یک دادگاه در آلبانی در حکمی "بیژن پولادرگ" را به تامین مالی تروریسم و عضویت در گروه تروریستی محکوم کرد.
تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در دیدار اروگوئه و پرتغال توسط کارشناس معروف آلمانی مورد بحث قرار گرفته است.
ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل آلبانی به پیروزی برسد.
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
دولت آلمان تصمیم گرفت ماموریت نظامیان خود را که در عراق فعالیت می‌کنند، برای یک سال دیگر تمدید کند.
رئال مادرید نمی خواهد تونی کروس، تصمیم خود را برای بازی در فصل آینده، به تعویق اندازد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، از تصمیم این باشگاه برای اخراج توماس توخل انتقاد کرد و گفت انتظار اخراج سرمربی آلمانی را نداشته است.
نخست‌ وزیر آلبانی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که سامانه مدیریت اطلاعات کشورش توسط همان مهاجم، بار دیگر هدف حمله سایبری قرار گرفته است!
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را قویا محکوم کرد و تصمیم این کشور در قطع رابطه سیاسی را اقدامی نسنجیده خواند.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
روزنامه انگلیسی زبان آبانیایی «تیرانا تایمز» نوشت: ایران متهم است که چندی پیش به موسسات اداری آلبانی حمله سایبری انجام داده و سفارت آن در آلبانی ۲۴ ساعت فرصت دارد تا فعالیت خود را پایان دهد.
تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، اعتراف کرد که انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد برایش غیرمنتظره بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ