نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از انجام بررسی‌هایی نهایی پزشکی و پس از کارگذاشته شدن دستگاهی در قلبش از بیمارستان مرخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک گروه هکری تهدید کرد که اطلاعات بیمارستانی و شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر خواهد کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پیشرفت داشته است و این رژیم می‌تواند خطوط ریلی اراضی اشغالی را به عربستان متصل کند.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: در خبر‌ها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند، اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست‌وزیر آن است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای کاشت ضربان‌ساز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقامات نظامی پیشین این رژیم را عامل اصلی تحریک اعتراضات علیه خود معرفی کرد.
نتانیاهو که امروز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی حضور داشت به دلیل یک رخداد امنیتی این جلسه را فورا ترک کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس، مدعی تلاش ایران برای به وقوع پیوستن حمله‌ای تروریستی علیه صهیونیست‌ها در قبرس شد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نگرانی از دستیابی ایران به تجهیزات و تسلیحات ارسال‌شده به اوکراین را دلیل امتناع از کمک نظامی به اوکراین عنوان کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل آویو مخالف قاطع احیای توافقنامه هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است، در اظهاراتی فرافکنانه مدعی شد که ۹۰ درصد مشکلات امنیتی این رژیم از ایران ناشی می‌شود.
شیخ الازهر در دیدار با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، به‌شدت نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و ادامه حملات موشکی به نوار غزه خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و تداوم سیاست ترور علیه آن خبر داد.
منابع عبری از تشدید تنش‌ها میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی کابینه‌اش خبر می‌دهند، امری که نگاه‌ها را به سوی شکننده شدن اتئلاف نتانیاهو معطوف داشته است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنست رژیم صهیونیستی با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در گفت‌وگویی مدعی شد که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران بُعد نظامی دارد و تنها راه توقف پیشرفت هسته‌ای ایران، یک تهدید نظامی معتبر است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگویی تلویزیونی به اقدامات خراب‌کارانه این رژیم در داخل ایران اعتراف کرد.
رئیس‌جمهور لبنان اعلام کرد پس از مشورت و رایزنی با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان این کشور، نسخه نهایی توافق مرزی با رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی از نهایی شدن تعیین «ایریت لیلیان» به عنوان سفیر این رژیم در آنکارا خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین در اعتراض به سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین دست به تظاهرات کردند.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
تعداد زیادی از مردم با برپائی تظاهرات گسترده ای مقابل دفتر نخست‌ وزیر انگلیس در لندن، شعارهائی را درباره قطع حمایت از رژیم صهیونیستی سردادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ