دولت پاکستان و رهبر مخالفان این کشور بر سر معرفی گزینه نخست‌وزیر موقت این کشور به توافق رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند، عصر جمعه در گفتگویی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با دولت و ملت ایران و خانواده جانباختگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
معاون اقتصادی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز عازم ترکیه شد.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
نخست‌وزیر ژاپن پسر خود را از سمت دبیر اجرایی دولت برکنار کرد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از مسند نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
کارشناسان معتقدند اگر سوناک در ابتدا راب را برکنار کرده بود و در انتظار روشن شدن نتایج تحقیقات نمی‌ماند وضعیت برای او متفاوت بود، اما اکنون او نیز به دلیل صدور اجازه باقی ماندن راب به عنوان معاون نخست‌وزیر تا زمان روشن شدن نتایج تحقیقات مورد انتقاد خواهد بود.
رهبر مخالفان در رژیم‌صهیونیستی با انتقاد شدید از نخست‌وزیر این رژیم تاکید کرد که وی شکست‌خورده‌ترین و ناکارآمدترین کابینه را در اسرائیل رهبری می‌کند.
در پی انتخابات پارلمانی اخیر فنلاند، دولت «سانا مارین» نخست‌وزیر فنلاند رسماً استعفای خود را به «سائولی واینامو نینیسته» رئیس‌جمهور این کشور اروپایی که به تازگی به ناتو پیوسته است، ارائه داد.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خطاب به نخست‌وزیر کانادا، گفت: وقتی می‌خواهی علیه ایران سخن از حقوق بشر بگویی، در سرزمینت جایی را پیدا کن که زیر کفشهایت گور جمعی کودکان بیگناه نباشد.
رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اخیراً در تماسی تلفنی با مشاور نخست‌وزیر تأکید کرده رُم ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین را سرعت ببخشد.
دولت چین از سفر قریب‌الوقوع معاون نخست‌وزیر این کشور به ایران و امارات متحده عربی خبر داد.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد که دولت او توانسته است مانع احیای توافق هسته‌ای شود.
نخست‌وزیر جدید عراق در اظهاراتی گفت که از این دولت خواسته شده است که به میزبانی از مذاکرات ایران و عربستان ادامه دهد.
«جورجیا ملونی» پس از گفت‌وگو با رئیس جمهور ایتالیا، به طور رسمی با تشکیل دولت موافقت کرد و نخستین نخست وزیر زن این کشور لقب گرفت.
اولف کریسترشون روز سه‌شنبه ۲۶ مهر در نخستین نطق پارلمانی خود به‌عنوان نخست‌وزیر این کشور، فهرست وزیران پیشنهادی‌اش را اعلام کرد.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز یکشنبه با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
معترضان در اعتراض به ناتوانی دولت هلند برای کنترل قیمت انرژی و رکود، در شهر لاهه تظاهرات برپا و به سمت عکس «مارک روته» تخم‌مرغ پرتاب کردند.
نخست‌وزیر سوئد گفت: نتایج انتخابات واضح است. من استعفای خود را اعلام می‌کنم و مهم این است که سوئد از دولت جدیدی برخوردار شود.
علی‌رغم نظرسنجی‌ها و مخالفت مردم ژاپن، دولت این کشور تصمیم دارد مراسم پرهزینه‌ای را برای تشییع رسمی نخست‌وزیر پیشین برگزار کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
الکاظمی تصریح کرد، شهروندان عراقی باید بدانند که با هر روز تأخیر در عدم حل بن بست سیاسی، دولت هم با محدودیت روبرو خواهد شد. لذا هر کس که گمان می‌کند دولت به دنبال تنشزایی است، اشتباه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ