نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز پژوهش های مجلس با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران حوزه گردشگری سلامت و تهیه بیانیه سیاستی در این خصوص، بر لزوم تقدم نگاه فرهنگی به اقتصادی سازی گردشگری سلامت، تاکید کرد.
بیانیه سیاستی هفت بندی مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ساماندهی حوزه دارو، پس از برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بخش‌های مختلف تدوین و منتشر شد.
بیانیه سیاستی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره صنعت و بازار خودرو، به ارائه ۵ اقدام کوتاه مدت و ۵ توصیه راهبردی در این زمینه پرداخته است.
بیانیه عبدلیان پور به مناسبت سالروز تأسیس مرکز وکلا
بانک مرکزی از گشایش های ارزی جدیدی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از هدف قرار دادن مرکز عملیات اوکراین از سوی نیروهای ارتش این کشور خبر داد.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ و مصدومین به ۱۴۷۹۳۴ نفر افزایش یافت.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ تَن رسیده است.
در بیانیه گارد ملی مکزیک آمده است که جمجمه‌ها در فرودگاه بین‌قاره‌ای کوئرتارو در مرکز مکزیک که در فویل آلومینیومی پیچیده شده بودند، در جعبه مقوایی پیدا شدند.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
مرکز پژوهش‏های مجلس گزارش پژوهشی تحت عنوان الگوی تحقق و پیاده سازی پارلمان باز مبتنی بر بیانیه شفافیت پارلمانی منتشر کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در خصوص خانواده علی دایی صادر نکرده است.
سفارت روسیه در آفریقای مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: آفریقای مرکزی تحقیقات فوری و جامعی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه انجام دهد.
وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پرسنل روسیه همچنان در مرکز هماهنگی غلات در استانبول مستقر هستند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
معاون مرکز روسی آشتی سوریه با انتشار بیانیه اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و دیماسف تلفات جانی نداشته است.
پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه می‌گوید بیانیه نمایندگان مجلس مبنی بر ضرورت در نظر گرفتن "تراز" به جای "نمره خام"، قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه ای از رایزنی اردوغان و رئیس رژیم صهیونیستی درباره بازگشت سفرای دو طرف خبر داد.
دیروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران (اخابر) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
دکتر حسینی ایجی سخنگوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص طرح اصلاح قانون استفاده بعضی دستگاه ها از نماینده حقوقی در مراجع قضایی بیانیه‌ای صادر کرد.
نمایندگان اعلام کردند : اظهارات سخنگوی مرکز وکلا مبنی بر وجود ابهام در قانون و نحوه محاسبه نمرات آزمون بلاوجه بوده و مجلس یازدهم به تمام متخلفان هشدار می‌ دهد که از تمامی ابزارهای قانونی خود برای پاسداشت از حقوق حقه ملت بالاخص ۱۰ هزار و ۵۱۲ داوطلب پذیرفته شده در آزمون فوق ‌العاده مرکز وکلا و همچنین آزمون‌ های آتی مرکز وکلا استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ