مهدی تاج می‌گوید فدراسیون تلاش می‌کند VAR را به طور مستقیم از فیفا بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مواد غذایی مثل ماهی و میگو فسادپذیری بیشتری دارد و باید در خرید و سپس نگهداری آنها در یخچال دقت بیشتری شود. غذاهای دریایی نباید بیشتر از یک یا دو روز در یخچال نگهداری شود.
قهرمان سابق کشتی المپیک و جهان می گوید کشتی گیر در دوران حرفه ای حتی نباید درس بخواند.
در روز‌های بسیار گرم که چند روز آینده نیز اعلام شده، افراد حتی الامکان نباید بین ساعات ۱۰ تا ۱۶ از منزل خارج شوند. خوردن آب و مایعات خنک مثل شربت آبلیمو و قرار گرفتن در مکان‌های خنک توصیه همگانی است. مایعات بدن باید حتما در روز‌های گرم تامین شوند.
سیدابراهیم در تشریح نتایج و دستاورد‌های این سفر گفت: ارتباط ما با قاره آفریقا، مثل ارتباط با کشور‌های قاره آسیا و دیگر نقاط جهان اهمیت دارد و نباید ارتباط با این قاره که سرزمین فرصت‌هاست، مورد غفلت واقع شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مورد ناهنجاری‌های موجود مثل عفاف و حجاب قانون و مصوبه داریم. باید همه تلاش کنند تا جایی که مقدور و ممکن است مصوبات و قوانین اجرا شوند. نباید منتظر لایحه مجلس باشیم، تصویب این لایحه ممکن است زمان ببرد. با همین قانون موجود خیلی کار‌ها را می‌توان انجام داد.
دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: ژاپن به روزهای نسل طلایی والیبال ایران نزدیک و حتی همانند نسل طلایی والیبال ایران شده است.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
قیمت انرژی نباید دست دولت‌ها باشد. مثل هر کالای دیگری این بخش هم باید به بازار سپرده شود. اما مالکیت انرژی دست مردم باشد. این اتفاق نمی‌افتد، چون از یک سو دولت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند، چون اصل جذابیت بودن در قدرت این است که اختیار این ثروت اصلی دست ما باشد. از سوی دیگر وقتی می‌خواهند قیمت را متناسب با تورم افزایش دهند این کار را نمی‌کنند، چون به همین سیکل‌های انتخاباتی می‌خورند.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی تعداد بیشتری از هواداران را بپذیرد، قیمت بلیتها نیز کاهش خواهد یافت.
رهبر انقلاب: مجلس خبرگان منتخب مردم است و در آن مردمسالاری به معنای حقیقی کلمه با سلامت کامل تحقق پیدا کرده است و ثانیا متشکل از علمای دین است که جوهره دینی نظام را نشان می‌دهد، بنابراین ترکیب و امتزاج اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی را بیان می‌کند.
نمی‌توانم دائماً مسائل را لاپوشانی کنم. کاملاً مشخص بود. ما در ملا عام اینطور بازی کردیم و همه به‌وضوح می‌دیدند.
سرمربی نساجی معتقد است نباید با مصاحبه‌ها شرایط قضاوت را برای داوران سخت کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد ویکتور اوسیمن تمجید و او را به دیدیه دروگبا تشبیه کرد.
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان معقتد است تیمش پیشرفت تاکتیکی داشته، اما در بخش تمام کنندگی نیاز به یک گلزن قهار دارد.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته جذابیت های زیادی دارد و امیدوارم تیم های تازه وارد، همانند نسیم، موقتی نباشند و بتوانند در این رویداد ثبات داشته باشند.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته جذابیت های زیادی دارد و امیدوارم تیم های تازه وارد، همانند نسیم، موقتی نباشند و بتوانند در این رویداد ثبات داشته باشند.
طبق مطالعات موجود؛ شما نباید در طول روز بیش از ۳۶ گرم قند یا شیرینی مصرف کنید؛ در صورتی که در کشور بزرگی مثل ایران افراد جوان در طول روز؛ حدودِ ۷۷ گرم قند استفاده می‌کنند که این قند بر روی پیری زودرس تاثیر گذار است و در یک جمله، زیبایی و جوانی چهره شما را نابود میکند.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت:سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و هیچ‌گونه بوی غیرطبیعی مثل بوی ترشیدگی و تعفن نباید استشمام شود. در محل اتصال گوشت به استخوان نیز نباید بوی غیرطبیعی به مشام برسد؛ چراکه وجود بوی غیرطبیعی در این قسمت نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
دونالد ترامپ گفت: وزارت دادگستری و پلیس اف‌بی‌آی گذرنامه‌ام را به من برگرداندند. ممنونم، اما متاسفانه وقتی ۸ روز قبل (هشتم ماه اوت) به خانه من (مارالاگو) حمله کردند، هرچه به چشمشان خورد را زیر بغل زدند و رفتند. چنین اتفاقی نباید در آمریکا رخ دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: دولت نباید ابتدا به ساکن روی نقطه‌های حساسی مثل خوراک و معیشت مردم، مثل نان دست می‌گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ