سرمربی نساجی معتقد است نباید با مصاحبه‌ها شرایط قضاوت را برای داوران سخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال با دادن قضاوت به بیژن حیدری عملکرد فنی او در بازی مس رفسنجان و هوادار را تایید کرده است.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، با انتقاد از وقت‌های اضافه جدید در فوتبال می‌گوید حتی داوران هم به آن علاقه‌ای ندارد.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که دستمزد ناظران داوری مسابقات فوتبال هم افزایش پیدا خواهد کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان داوران خود را از راه دور کنترل می‌کند.
کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده اش را محکوم کردند.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
بازیکن مس کرمان معتقد است این تیم با نتیجه‌گیری در بازی‌های دشوار پیش روی خود در لیگ برتر می‌ماند.
موعود بنیادی فر دیدار استقلال و هوادار را قضاوت می کند تا کوپال ناظمی هم بازی حساس پرسپولیس و مس کرمان را منتشر کند.
آندرانیک تیموریان حالا در سمت جدید نیز باید مثل دوران بازی‌ کردنش باشد؛ جنگجو، دونده، پر تلاش و البته جاه‌طلب!
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
آنخل کوریا معتقد است در تساوی خانگی برابر ختافه داور بازی هم سهم داشت و گفت که داوران اسپانیایی به نظر با اتلتیکو مشکل دارند.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
دانیلو معتقد است خطا روی نیمار و دیگر تکنیکی های برزیل اتفاقی عادی است و از داوران انتظار حمایت بیشتری را دارند.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان امیدوار است شرایطی فراهم شود که برای داوران هم جریمه درنظر گرفته شود.
هفته دهم لیگ برتر هم مثل تمام هفته‌های گذشته با اعتراض شدید به داوران به پایان رسید.
منابع خبری در کمیته داوران فاش کردند عرب‌براقی داور بازی گل‌گهر و استقلال در گزارش خود، دست به افشاگری درباره او زده و فاش کرده که قلعه‌نویی به او اتهام سنگینی وارد کرده است.
بعد از حمید حاج‌ملک ، کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای حمایت از داور خود از معاون باشگاه استقلال شکایت کرد.
حسین کنعانی زادگان این روزها در لیگ ستارگان قطر می‌درخشد. او علاوه بر دو حضور در تیم منتخب هفته، حالا در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قطر نیز حاضر شده است.
فلاحت پیشه گفت: معتقدم بسیاری از فرصت‌هایی که از دست رفت شاید دیگر احیا نشود، ولی همین که دیپلماسی هسته‌ای شکل بگیرد، شرایط به گونه‌ای است که بتوان در طول دوران باقیمانده دولت بایدن به گونه‌ای برجام را تبدیل به یک فضای حیاتی برای کشور کرد، حتی اگر شخصی مانند ترامپ هم در آمریکا روی کار بیاید دیگر نتواند لطمه‌ای به برجام وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ