رئیس قوه قضاییه گفت: در مورد ناهنجاری‌های موجود مثل عفاف و حجاب قانون و مصوبه داریم. باید همه تلاش کنند تا جایی که مقدور و ممکن است مصوبات و قوانین اجرا شوند. نباید منتظر لایحه مجلس باشیم، تصویب این لایحه ممکن است زمان ببرد. با همین قانون موجود خیلی کار‌ها را می‌توان انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید و رانندگی کرد./صداوسیما
اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز (۳ مرداد) این شورا همزمان با ایام دهه نخست محرم به عزاداری پرداختند.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
بنیامین نتانیاهو در پنجاه و ششمین سالگرد اشغال کامل شهر قدس جلسه کابینه را در تونلی در زیر مسجد الاقصی برگزار کرد.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت شرکت می‌کند.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
رئیس مجلس گفت:عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح بی‌توجهی به مجلس نیست./ در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!
ویدیویی جالبی از جلسه دادگاهی که که متهمانش یک زن و شوهر بودند را ببینید. در این دادگاه، قاضی دلش به حال شوهر سوخت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جلسه علنی امروز اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود مجلس یا رییس مجلس جلوی قانون حجاب را گرفته اند، تکذیب می‌کنم. اینکه برخی در تریبون‌ها این طور بیان کنند کذب است.
سعید لیلاز، در جلسه مشورتی با وزیر اقتصاد سخنان صریح و جنجالی مطرح کرد و گفت: اتحاد شوروی به علت ناکارآمدی فروپاشید آقای وزیر!
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در عیادت دانش آموزان مسموم شده در قم ضمن عذرخواهی از خانواده‌ها قول پیگیری مسئله را داد.
ویدئویی از لحظه تکان دهنده سقوط یک راکون به جلسه شورای شهری در مکزیک و وحشت سیاستمداران حاضر در جلسه منتشر شده است.
دانشجو با بغض در جلسه پرسش و پاسخ با دهنوی نماینده مجلس گفت: «می‌گویند کسانی که الان اعتراض دارند، با کشور‌های غربی هستند؛ نه آقا شما بیا رفاه ایجاد کن، من نامردم اگر برم یک کشور دیگر»
جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با دانشجویان و اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان در سالن چمران این دانشگاه برگزار شد.
وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده‌ای ندارد، چون مدارس تعطیل می‌شود، ولی دانش آموز خانه نمی‌ماند و حضور موثر برای درس ندارد. وی افزود: به رئیس جمهور نامه نوشتم که تعطیلی مدارس تکرار نشود. نوری در ادامه گفت: مدارس در موارد نادر و خیلی حاد باید تعطیل بشوند.
در جریان جلسه رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی صداوسیما پخش زنده سخنان توانگر نماینده مخالف وزارت بذرپاش را قطع کرد. اما توانگر چه گفت که صداوسیما نمی‌خواست شنیده شود؟ منبع: دانشجو
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: برداشته شدن محدودیت‌ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است؛ جلسه‌ای در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام تشکیل نشده است.
ویدیویی منتشر شده از مدیران شهرداری منطقه ۸ تهران که هنگام قرائت مشکلات مردم در حال پاسور بازی کردن با کامپیوتر بودند را ببینید.
مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: درسه ماهه نخست سال جاری ۴۰۴ جلسه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی به شکل ویدئوکنفرانس وبدون نیاز به مراجعه حضوری طرفین پرونده برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ