طبق مطالعات موجود؛ شما نباید در طول روز بیش از ۳۶ گرم قند یا شیرینی مصرف کنید؛ در صورتی که در کشور بزرگی مثل ایران افراد جوان در طول روز؛ حدودِ ۷۷ گرم قند استفاده می‌کنند که این قند بر روی پیری زودرس تاثیر گذار است و در یک جمله، زیبایی و جوانی چهره شما را نابود میکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این یافته‌ها نشان داد که نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی مضر هستند. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، نوشیدن مکرر نوشیدنی‌های شیرین شده با قند با افزایش وزن، چاقی، دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، بیماری‌های کلیوی و بیماری کبدی غیر الکلی مرتبط است. همچنین با پوسیدگی دندان و نقرس که نوعی آرتریت است مرتبط است.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
از سوغاتی‌های بسیار خوب و خوشمزه‌ای که در بسیاری از شهر‌های ایران وجود دارد انواع شیرینی و نان است و از میان آن‌ها قطاب جایگاه ویژه‌ای دارد. قطاب نوعی شیرینی خوشمزه و پرطرفدار است که در دو شهر کرمان و یزد و البته با دو سبک متفاوت درست می‌شود.
برای درست کردن هر نوع کیک و شیرینی باید مواد اولیه را به دمای محیط برسانید؛ بنابراین سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از شروع همه مواد را از یخچال خارج کنید و اجازه بدهید به دمای محیط برسند. همچنین برای پخت هر کیکی آرد و مواد خشک مثل پودر کاکائو را ۳ بار الک کنید.
شکر یا قند با مزه شیرینش که برای تقریبا همه افراد مطبوع است، به همه نوع غذا و نوشیدنی افزوده می‌شود، اما مصرف بیش از حد آن هم به بیماری‌های مانند چاقی و دیابت می‌انجامد.
متخصصان دانشگاه ییل و موسسه پژوهشی متابولیسم ماکس پلانک آلمان در پژوهشی جدید دریافتند که با خوردن روزانه غذای چرب و شیرین بدن میل بیشتری به مصرف این نوع غذا‌ها پیدا می‌کند و ترک این عادت مشکل است.
صدف‌های مروارید آب شیرین که به شدت در خطر انقراض هستند در دو دریاچه اسکاتلند کشف شده‌اند.
بامیه ترکی نوعی بامیه است که شباهت زیادی به بامیه ایرانی دارد، با این تفاوت که به صورت مارپیچ و دایره‌ای تهیه می‌شود و کمی تردتر است.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: جمهوری اسلامی مطمئناً عناصر این موضع را شناسایی و مشخص خواهد کرد و به مردم معرفی می‌کند، توان این کار در دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ما وجود دارد، همانطور که سایر گروهک‌های تروریستی و خرابکار را توانستند شناسایی و دستگیر کنند این مساله هم موضوعی نیست که قابل شناسایی و دستگیری نباشد.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
شیرینی قلبی نوعی از شیرینی‌های مربایی است که به شکل قلب میان تهی تهیه می‌شود و داخل قلب را با انواع مربا و مارمالاد یا ژله بریلو پر می‌کنند.
رتینوپاتی دیابتی بار زیادی به بیماران و سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهان وارد میکند. این بیماری در بیش از نیمی از جمعیت دیابتی ایجاد می‌شود و عامل اصلی نابینایی در بزرگسالان است که به دلیل تغییرات در عروق خونی کوچک شبکیه (لایه حساس به نور در پشت چشم) ایجاد می‌شود.
فناوران تولیدکننده نوعی واکسن پرندگان توانستند این محصول را به کشور هایی مانند اوگاندا، افغانستان و پاکستان صادر کنند و صرفه جویی ارزی ۳میلیون دلاری برای کشور به ارمغان بیاورند.
پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها طبق روال جلو می‌رود. بیش از دو میلیون پوشش ایجاد شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم شیرینی این سرعت بالا در شهر‌های مختلف را به مردم بگوید و تبلیغ کنید. در حال حاضر از این دو میلیون ظرفیت، فقط ۳۰۰ هزار ظرفیت در حال استفاده است.
پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها طبق روال جلو می‌رود. بیش از دو میلیون پوشش ایجاد شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم شیرینی این سرعت بالا در شهر‌های مختلف را به مردم بگوید و تبلیغ کنید. در حال حاضر از این دو میلیون ظرفیت، فقط ۳۰۰ هزار ظرفیت در حال استفاده است.
سالاد میوه نوعی سالاد شیرین و خوشمزه است که برای تهیه آن به جای سبزیجات از ترکیب انواع میوه استفاده می‌شود و بسیار زیبا و مجلسی است.
شکلات آجیلی نوعی شیرینی شکلاتی است که از ترکیب شکلات با مغز گردو، خلال پسته و بادام و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
شش کودک در انگلیس پس از تشخیص ابتلا به این عفونت باکتریایی جان خود را از دست داده‌اند و در سال جاری موارد ابتلا بیش از حد طبیعی مشاهده میشود.
محققان کشور موفق به معرفی نانو ذرات کندروئیتین سولفات بهینه سازی شده با کیتوزان به عنوان ابزار مناسبی برای انتقال هدفمند ژن به غضروف شدند.
تحقیقات محققان نشان داد مهار پروتئین کیناز p۳۸ پتانسیل تمایزی سلول های بنیادی پرتوان جنینی به اندودرم را افزایش می دهد.
کیک ماه نوعی شیرینی چینی است که طول جشن نیمه پاییز خورده می‌شود. این جشن که فستیوال ماه نیز نامیده می‌شود یکی از چهار عید مهم چینی هاست و مراسمی برای ستایش و تماشای ماه می‌باشد و کیک‌های ماه جزئی ضروری از آن جشن هستند که دوستان یا اعضای خانواده در طول جشن کیک‌ها را به یکدیگر تعارف می‌کنند.
دسر رژیمی با طعم قهوه و شکلات نوعی دسر است که با شیرین کننده‌های طبیعی مانند عسل تهیه شده است و هنگام خوردن آن می‌توانید طعم خوب و دلچسب دسر را تجربه کنید.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.
استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم سیاسی گفت: ما قوانینی داریم که در همه سال‌های گذشته ناکارآمد بوده و دیده‌ایم که نتیجه مثبتی به بار نیاورده است اما همچنان به عمل بر پایه آن ادامه می‌دهیم بدون اینکه این قوانین را ذره‌ای دستکاری کنیم یا تاملی روی آن انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ