من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
ناصر الخلیفی تاکید کرد که هیچکدام از اعضای پاری سن ژرمن بزرگتر از این باشگاه نیستند؛ اظهارنظری که بسیاری آن را طعنه به کیلیان امباپه برداشت کردند.
کامنت جالب مهمت شول زیر متن خداحافظی لوکاس هرناندز با استقبال گسترده هواداران بایرن روبه‌رو شده است.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
کیم‌جونگ‌اون لابد برای اعمال قانون منع خودکشی به پلیس کرهٔ شمالی دستور داده است که هر فردی اقدام به خودکشی کرد فوراً او را بکشند تا از این به بعد غلط بکند که بخواهد به سوسیالیسم خیانت کند!
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس دوباره به تیم‌های رقیب پرسپولیس طعنه زده است.
محمدجواد آذری‌جهرمی دوباره به استقلالی‌ها کنایه زد.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس استوری جدیدی را منتشر کرده است.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
علی لاریجانی که امروز بر «جریان خالص‌سازی» می‌تازد و به آنان کنایه می‌زند؛ بیست سال قبل، یکی از چهره‌های محوری و موثر همین جریان بود.
اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.
بازیکنان تیم استقلال از سرپرست این باشگاه درخواست کردند تا حداقل پاداش‌های آنها را پرداخت کند.
پیمان طالبی مجری صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده و در آن از هیات مدیره باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
کنایه جدید زینب موسوی علیه مهناز افشار در استوری خود، واکنش برانگیز شده. زینب موسوی با انتشار عکسی از مهناز افشار نوشته: یکی بگه چی شد که مهناز افشار از شبه شاه ماهی سینمای ایران بودن تبدیل شد به شبه شاهزاده سرین؟
حمیدرضا علیمی در توئیتر خود نوشت: دلار ۲۸ تومنی شده ۶۰ تومن! حالا شده ۴۵ تومن ذوق کردن! شما نمیفهمین! اونا که مریض دارن اونا که باید نون حلال سر سفره ببرن میفهمن قیمتا اومده پایین یا نه...
محمدرضا احمدی حین اجرای برنامه فوتبال برتر به افزایش قیمت دلار کنایه زد و گفت: این روزها انقدر با نرخ‌های جدید روبه‌رو هستیم که خودمان هم سردرگمیم!
مهاجم سابق پرسپولیس پست جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
در ترانه جدید و کنایه‌آمیز شکیرا که مشخصا بر علیه جرارد پیکه است، او از یک جمله استفاده می کند که برای بسیاری ابهام‌آمیز بود.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از منتقدان رقصیدن برزیلی‌ها و مربی‌شان تیته در بازی های جام جهانی بود و دیشب فرصتی جدید برای کنایه زدن به آنها نصیبش شد.
مهدی مهدوی‌کیا سرمربی سابق تیم ملی امید به حرکت جالب سرمربی ژاپن واکنش نشان داد.
دایی نوشت: آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.
جیمی کاراگر پس از پیروزی منچستریونایتد برابر آرسنال از فرصت استفاده کرد و یک بار دیگر به کریستیانو رونالدو کنایه زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ