کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار گرجی‌زاده می‌گوید: تا سال ۸۲ همه فرماندهان اتفاق نظر داشتند که اسمی از علی هاشمی نباشد. ما در رابطه با او هیچ حرفی نزدیم.
داوطلب خرید باشگاه ون پارس اصفهان می‌گوید تحسیر نباید درباره صلاحیت مالی و فنی او حرف بزند.
بنابراین نباید سکوت احمدی‌نژادی‌ها را ساده تعبیر کرد. برخی هدف او را فضاسازی برای راه یافتن یارانش به مجلس دوازدهم می‌دانند بنابراین به نحوی رفتار می‌کند که حاشیه‌ای برای آن‌ها ایجاد نشود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال حمایت خود از داوران لیگ برتر را اعلام کرد؛ او معتقد است داوران جوان باید زودتر استعدادیابی شوندو به لیگ برتر برساند.
خاتمی با بیان اینکه مطلب دومی که در رابطه با حجاب می‌خواهم بگویم این است که رهبری فرمودند بی‌حجابی حرام‌شرعی و سیاسی است، تصریح کرد: توجه می‌دهم در عرصه نهی از منکرِ بی‌حجابی، باید از قول معروف، سدید و کریم استفاده شود؛ خانمی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است، به او سیلی نباید زد، بلکه با مهربانی باید درمانش کرد. برخورد‌ها انسانی و مهرآمیز باشد، این‌ها دختران همین مملکت هستند از خارج نیامده‌اند، نهی از منکر باید قرآنی باشد.
فلورین مالودا، ملی‌پوش سابق فرانسوی، معتقد است کسی نباید از شنیدن خبر تمدید قرارداد احتمالی کیلیان امباپه تعجب کند.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
مدافع سابق اسپارتاک معتقد است که فدراسیون روسیه باید با والری کارپین خداحافظی کند.
بیانیه باشگاه پیکان در خصوص اتفاقات پس از بازی والیبال مقابل هراز منتشر شد.
مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید دستیار ساپینتو در طول بازی بارها نسبت به مسائل مختلف اعتراض و حتی فحاشی کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.
پاکو خمس می‌گوید او جزو سرمربیانی نیست که به صورت چرخشی به بازیکنان تیمش بازی بدهد.
او درباره شیوه کسب اطلاع از او می‌گوید که تا جای ممکن او را در حصار کار پژوهشی نگه می‌داشتند «اما در میانه بحثهای علمی از من سئوالهایی می کردند؛ مثلا در مورد سفرهای رهبری یا افرادی که در نظام هستند اطلاعات جمع می کردند . یا عکسی را نشان من می‌دادند از سفیر انگلیس می‌پرسیدند آینده روابط چه می شود و اینجا چه گذشت. در حقیقت ارائه اطلاعات در مورد آخرین تغییر و تحولات داخل ایران انجام می شد.»
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
مائوریسیو پوچتینو معتقد است هر چقدر لیونل مسی بیشتر در زمین قدم بزند و انرژی ذخیره کند، به سود تیمش خواهد بود.
سرمربی تیم ملی تکواندوی امید ایران، با بیان اینکه نتایج او طی ماه‌های گذشته بهتر از مقانلو بوده است، گفت: خودم از هادی ساعی خواستم تا به مقانلو فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را بدهد تا ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، وداعی احساسی و تماشایی با جرارد پیکه در آخرین بازی دوران فوتبال این بازیکن داشت.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال یک مدعی جدی برای قهرمانی است و ساپینتو نباید اجازه دهد که رفتار او تبدیل به پاشنه آشیل آبی پوشان شود.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
رئیسی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما به خودکفایی برسیم و به او در تولید بذر و نهال محتاج نباشیم. جوجه یک روزه را ما در داخل کشور تولید می‌کنیم. دشمن نمی‌خواهد تولیدکننده نهاده‌های دامی باشیم، در حالیکه ما زمین داریم. آب را داریم، البته باید مدیریت دقیق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ