سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته جذابیت های زیادی دارد و امیدوارم تیم های تازه وارد، همانند نسیم، موقتی نباشند و بتوانند در این رویداد ثبات داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اتحاد کلباء می گوید که امیدوار است با فرهاد مجیدی، رتبه خوبی را در لیگ کسب کند.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
سازمان لیگ فوتبال در فاصله کوتاه تا شروع لیگ بیست و سوم توپ‌های جدید را تحویل باشگاه‌ها می‌دهد.
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
سرمربی تیم ملی دختران زیر 20 سال: ما نباید خودمان را با تیم‌های بزرگ مقایسه کنیم، بلکه باید تیممان را با گذشته همین تیم قیاس کنیم.
بر اساس اعلام مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال شرایط برگزاری مسابقه دربی به صورت یکسان میان دو تیم تقسیم خواهد شد.
پپه رینا معتقد است وینیسیوس جونیور باید رفتار پخته‌تری از خود نشان دهد و هواداران و بازیکنان تیم‌های رقیب را تحریک نکند.
کارلو آنچلوتی معتقد است اگر فردا با ترکیبی متفاوت برابر ختافه قرار بگیرند، این مورد نباید باعث عصبانیت تیم های دیگر شود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
مجتبی حسینی معتقد است قضاوت داور بازی را خراب کرده و این داور مناسب چنین مسابقه‌ پرفشاری نبود.
حواشی جدایی پیکه و شکیرا همچنان ادامه دارد و این بار تیر‌ها به سمت شکیرا نشانه رفته و عده زیادی بر این باورند که شاید شکیرا هم آنقدر‌ها بی‌تقصیر نباشد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همکاری هیات رییسه جریمه مربوط به تاخیر تیم‌ها در ورود به زمین را افزایش می‌دهد.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته جذابیت های زیادی دارد و امیدوارم تیم های تازه وارد، همانند نسیم، موقتی نباشند و بتوانند در این رویداد ثبات داشته باشند.
تبریز - سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور گفت: مس در رده‌های پایین جدول قرار دارد، ولی تا جایی که شنیده‌ام تیم‌ها در ایران تقریبا هم‌سطح هستند و ما محکم بازی خواهیم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تمامی تیم‌ها شده است گفت: استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای انجام دربی ندارند.
چهار سال دیگر احتمالا فرصت رقابت با دو تیم مطرح در یک گروه برای تیم ملی ایران به وجود نیاید.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سازمان لیگ با هماهنگی تیم‌ها و کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که برنامه های فنی تیم های ملی کشتی لطمه نخورد.
ما برای تمامی تیم‌ها خط و نشان کشیدیم برای این که هیچ تیمی مطمئن نباشد که می‌تواند به سازمان دفاعی ایران رخنه کند. با این حال تمام این قضایا نافی ضعف ما در سازمان حمله نیست.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما موقعیت‌های شان به گل نرفته و بازنده شدند.
سازمان لیگ هنوز به طور رسمی محل برگزاری دیدار تیم‌های ملوان انزلی و استقلال را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ