قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمرکز تیم ما به هم ریخته است و بازیکنان فولاد علاقه ندارند در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنند.
علیرضا بیرانوند با عینک مخصوص تمرین دوشنبه پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: تا پایان امسال بر رفع مشکلات پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و انجام پروژه‌های عمرانی و عملیاتی آن تمرکز داریم.
بیست و چهارمین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات این بانک در سالن جسات ساختمان میرداماد برگزار شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جزئیات بیشتری از آغاز اجرای طرح توزیع ترافیک و تمرکز زدایی شبکه ارتباطی کشور ارائه کرد.
علی اسفندیاری بر این باور است که راه موفقیت در بورس تمرکز ویژه بر یادگرفتن و دانش نبوده و موفقیت در هیچ کتابی یافت نمی شود.
با حفظ صفا، ریکاردو و گوستاوو، تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن خارجی خواهد بود.
بازیکن جوان و ملی‌پوش پیکان تمرکز خود را روی تیم امید گذاشته و توجهی به شایعات ندارد.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
دولت سیزدهم بر توسعه تجارت تمرکز ویژه ای دارد، با این حال نقش رایزنان بازرگانی که مهره های اصلی در بازارسازی و بازرایابی در کشورهای هدف محسوب می شوند، همچنان کمرنگ است.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
ایلام- وزیر کشور با تأکید بر اینکه در جای جای کشور شاهد پیشرفت هستیم، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.
رئیس کل دیوان محاسبات گفت: یکی از موارد مهمی که بانک مرکزی باید روی آن تمرکز و اهتمام ویژه داشته باشد، موضوع تأمین ارز برای نیازهای ضروری همچون حوزه دارو، درمان و کالاهای اساسی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
سرمربی یونیون برلین معتقد است سه امتیاز بازی برابر لورکوزن به این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک ویژه ای خواهد کرد.
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
رئیس جمهور در هشتاد و چهارمین جلسه شورای‌عالی اشتغال بر ضرورت تمرکز ویژه بر اشتغال‌آفرینی در استان‌های دارای نرخ بیکاری بالاتر تاکید کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال عصر روز شنبه به تمرین تاکتیکی پرداختند.
فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان عزیز، به ویژه همکاران بانک کارآفرین، شر کت‌های تابعه، سهامداران گرامی و مشتریان معزز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال 1402 سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی و برکت برای یکایک آنان باشد.
با توجه به تمرکز جهان بر روی تغییرات اقلیمی، دانشمندان باید برای تولید مصالح ساختمانی پایدار که با انتشار دی اکسید کربن مقابله می‌کنند، خلاقیت به خرج دهند و این امر محقق شده است.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
رابرت مالی؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: تمرکز ما توافقی نیست که پیشروی نمی‌کند بلکه روی چیزی است که در ایران رخ می‌دهد. همچنین بخش دیگری از تمرکز ما روی فروش پهپاد توسط ایران به روسیه و آزادکردن گروگان‌هایمان است.
گلر سپاهان برای حضور در جمع دروازه‌بانان ایران در جام جهانی قطر امید زیادی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ