بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران نسخه IOS همراه بانک تجارت به‌منظور بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانند از نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) این سرویس استفاده کند.
همان‌طور که گفته شد، به‌محض اینکه کاربر روی دکمه دریافت اپلیکیشن ضربه بزند، روند دانلود برنامه آغاز شده و مدت‌زمان بارگیری هم برای وی نمایش داده می‌شود.
مراسم «کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل» (WWDC) برگزار شد و طی آن شرکت اپل از نخستین هدست واقعیت ترکیبی خود به نام «ویژن پرو» و همچنین یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی رونمایی کرد.
مهاجرت کاربران گوشی های اندرویدی به آیفون و اکوسیستم iOS به مساله‌ای مهم برای گوشی‌سازان اندروید تبدیل شده است. اما دلیل اصلی این اتفاق چیست؟
مدیرعامل آنر برنامه‌های بلندپروازانه و جاه‌طلبانه‌ای دارد و می‌خواهد از iOS اپل پیشی بگیرد. به گفته مینگ، هزینه‌های بخش تحقیق‌و‌توسعه آنر در سال ۲۰۲۲، ۱۰ درصد درآمد کلی این شرکت بوده است. به‌دلیل این میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق‌وتوسعه، مدیرعامل آنر درباره آینده MagicOS امیدوار است.
در کنار تغییرات بالا، گفته می‌شود که iOS ۱۷ زیرساخت پشتیبانی از سایدلودینگ اپ‌ها را به سیستم‌عامل اپل می‌آورد؛ البته احتمالاً این تغییر تنها مربوط به بازار اروپا خواهد بود. از دیگر تغییرات احتمالی این سیستم‌عامل می‌توان به بهبود Find My و Wallet اشاره کرد.
یکی از بهترین ویژگی‌های اندروید به iOS 17 اضافه می‌شود
یکی از شکایت‌های رایج کاربران اندرویدی که به iOS مهاجرت می‌کنند، سیستم اعلان در آیفون است. در حالی که کاربران می‌توانند کنترل کنند که این اعلان‌ها به صورت اپلیکیشن به اپلیکیشن، چقدر قابل شنیدن یا هشدار دادن باشند، اما اعلان‌ها همچنان نامرتب به نظر می‌رسند و دسته‌بندی مناسبی ندارند. برنامه‌ها می‌توانند از رابط کاربری برنامه نویسی حساس به زمان، برای برجسته کردن یک پیام مهم استفاده کنند. با این حال، فراتر از آن، چیز زیادی وجود ندارد که بتوان سازماندهی کرد.
خیز هارمونی برای شکستن سلطه iOS و اندروید
درحالی که گفته‌شده تاریخ انتشار iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ در ماه سپتامبر خواهد بود، برخی از آیفون‌ها و آی‌پد‌ها دیگر قادر به دریافت این سیستم‌عامل نخواهند بود.
سیستم عامل iOS همچنان قابلیت‌های زیادی دارد که گوگل می‌تواند آن‌ها را در سیستم عامل اندروید کپی کند.
گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS ۱۷، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.
اپل در سال ۲۰۲۱، سیستم عامل iOS خود را تغییر داد تا امکان ردیابی رفتار کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را محدود کند. متا در فوریه سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرد که این تغییر، ۱۰ میلیارد دلار به این شرکت ضرر خواهد زد، زیرا تبلیغات هدفمند برای کاربران آیفون را دشوارتر می‌کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به نوبه خود طی سال‌های اخیر، به دفعات مکرر از مدل کسب و کار فیس بوک انتقاد کرده و حریم خصوصی را حقوق بشر شمرده است.
هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند. بنابراین اگر یک برنامه داده مناسب و اتصال LTE قوی دارید، به دستگاه خود بگویید که وای فای ضعیف را به نفع داده‌های تلفن همراه قابل اعتمادتر کنار بگذارد.
در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
درحالی‌که شایعه‌ها از آغاز بارگیری جانبی اپلیکیشن در iOS ۱۷ خبر می‌دهند، گزارشی غیررسمی می‌گوید گوگل به‌دنبال محدود کردن این قابلیت در اندروید ۱۴ است.
علاوه بر ریشه‌کن کردن باتری‌ها در اندروید و iOS، می‌توانید ویژگی‌های مختلفی را نیز فعال کنید که برای صرفه‌جویی در مصرف باتری به کار می‌روند. این ویژگی‌ها می‌توانند زمانی فعال شوند که سطح باتری گوشی شما به سطح خاصی کاهش یابد یا به صورت دستی فعال شوند.
کارشناسان پیش بینی می کنند پس از اجازه نصب فروشگاه های اپ طرف سوم روی دستگاه های iOS ، انبوهی از آنها مانند بهمن به بازار سرازیر می شوند و به رقبایی بالقوه برای اپ استور تبدیل می شوند.
در این مطلب قصد داریم نحوه فعالسازی قابلیت پشتیبان گیری واتساپ را در اندروید و iOS به شما آموزش دهیم.
iOS 16 علاوه بر بسیاری قابلیت های ویژه چند ویژگی دارد که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.در این مطلب به بررسی این ویژگی ها و نحوه غیرفعال کردن آنها می پردازیم.
به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.2 برای دستگاه‌های Android و iOS روز گذشته رسماً منتشر شد.
iOS16 سرانجام توسط اپل عرضه شد. در این مطلب به بررسی شش تا از بهترین ویژگی‌های این سیستم عامل جدید می‌پردازیم.
از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ واتساپ به پشتیبانی از سیستم عامل‌های قدیمی‌تر از iOS۱۲ پایان می‌دهد.
در این مطلب به نحوه دانگرید نرم افزار iOS گوشی‌های آیفون می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ