مدیرکل امور حقوقی و قوانین سازمان تامین‌اجتماعی، از کاهش ۲۰ هزار موردی آمار شکایات علیه سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با توجه به افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست یک کمیته برای بررسی درخواست‌های این نظامیان مبنی بر آسیب دیدگی روانی آنها تشکیل می‌دهد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تعداد زندانیان مرتبط با چک در سال ۱۳۹۶ روزانه بالغ بر ۱۰ نفر بود اما پس از اجرایی شدن قانون جدید چک با کاهش بیش از ۹۶ درصدی مواجه شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
تعداد دام سبک موجود در دامداری‌های کشور در زمستان سال ١٤٠١ نسبت به زمستان سال ١٤٠٠ نزدیک به ۲ درصد کاهش یافت
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم ماهانه بهمن ۱۴۰۱ نزولی شد و به ٣,٥ درصد رسید که در مقایسه با دی ماه، ٠.٨ واحد درصد کاهش داشته است
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است که نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم.
در جلسه اقتصادی دولت مطرح شد: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری از ۹.۴ درصد در تابستان سال گذشته به ۸.۹درصد در تابستان امسال رسیده و تا پاییز با تداوم روند به ۸.۲ درصد کاهش یافته است.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
بر اساس آمار، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی چین در سال ۲۰۲۲ به ۳ درصد کاهش یافت.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش ۵۰ درصدی آمار حضور نوزادان و نونهالان در شیرخوارگاه‌ها در دولت سیزدهم خبر داد.
یک آمار باورنکردنی از لیگ برتر به قضاوت 35 داور وسط در 11 هفته ابتدایی مسابقات برمی‌گردد.
معاون تربیت و آموزش فراجا از کاهش آمار خودکشی در بین سربازان خبر داد و گفت: هیچ سربازی به دلیل بدرفتاری فرماندهان خودکشی نکرده است.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد، با گذشت 23 روز از سال آبی (1402-1401) میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود 18.32 میلیارد مترمکعب بوده است.
در حالیکه آمار گمرک از کاهش ۵۰ درصدی واردات گوشی تلفن‌همراه در شش‌ماهه نخست امسال خبر داده است اما بررسی‌ها نشان از اشتباه محاسباتی گمرک دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
رئیس جمهور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و نمی‌شود نسبت به جان و مال مردم اجازه تعدی داد .
گروه سایپا ضمن همكاری نزدیک با پلیس آگاهی، اقدامات بسیار موثری در راستای ارتقا ایمنی در برابر سرقت خودرو و قطعات آن انجام داده به گونه ای كه آمار سرقت محصولات این شركت به شدت كاهش داشته است.
وزیر اقتصاد گفت: شاید آمار و نمودار صوری ساختن در دیگر دولت‌ها امری رایج بوده اما کاهش ۱۹ درصدی تورم دوازده‌ماهه، آمار رسمی بانک مرکزی است.
پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق سیل زده استان فارس بر تداوم کمک های امدادی به شهروندان متاثر از سیل تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ