سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری جزء رشته‌های مدال‌آور تاریخ ورزش است و تلاش می‌کنیم کم‌ شدن سهمیه‌اش در بازی‌های آسیایی رخ ندهد.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند رضایت روبرتو تورس را برای حضور در جمع آبی ها به دست بیاورد.
شما نمی‌توانید کنترل کنید که از دست دادن چربی کجا رخ دهد، اما می‌توانید برای کاهش چربی کلی بدن تلاش کنید که در نهایت بر نواحی مشکل دار تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، ورزش منظم و یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند منجر به کاهش کلی چربی بدن در نواحی مختلف از جمله شکم، ران‌ها و سایر نواحی سرسخت شود.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: توانسته‌ایم مقدار سوختن گازهای مشعل‌ را تا ۸۰ درصد کاهش دهیم و در تلاش هستیم این مقدار را به حداقل برسانیم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
دبیر کارگروه تخصصی فناوری و کارآفرینی ستاد گیاهان دارویی گفت: ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی در تلاش است تا میزان خام فروشی گیاهان دارویی را کاهش دهد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
رشت- فرمانده فراجا با اشاره به آیین کلنگ زنی هزار و ۱۷۰ واحد منزل سازمانی کارکنان فراجا در گیلان گفت: در تلاش هستیم در بازه چند ساله بخشی از مسکن کارکنان را از طریق این طرح تامین کنیم.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
معاون وزیر خارجه فنلاند از تلاش این کشور برای کاهش میزان وابستگی اقتصادی به چین خبر داد.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: بخشی از محدودیت‌ها در پلتفرم‌ها در یک الی دو دهه گذشته اعمال شده که حالا شاید دلایل این محدودیت از بین رفته و قابل بازنگری باشد
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که تلاش و تقلای کاخ سفید برای تداوم حمایت مالی و نظامی از اوکراین، مشکلات جدی را برای واشنگتن در حوزه نفوذ در آسیا ایجاد خواهد کرد.
عالی، از تلاش در جهت کاهش قیمت داروها و واکسن‌ها با انعقاد قراردادهای دوجانبه با تولیدکنندگان و واردکنندگان داروهای دامی با همکاری سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.
پارلمان اروپا با اختصاص مبلغی سعی در تامین ژنراتورهای برق برای اوکراین به منظور کاهش بحران خاموشی های گسترده در این کشور را دارد.
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مخبر با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات کشور اظهار داشت: امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالا‌ها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمد‌های دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.
شهردار تهران گفت: تلاش ما این است تا در هفته های آینده فروش مویرگی میوه با قیمت مناسب را از طریق نرم افزارهای موبایلی آغاز کنیم.
وزیر ورزش و جوانان کشور از آمادگی این وزارت‌خانه برای اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در بین جوانان در فرآیند تحقق اهداف پیش بینی شده تا سال ۲۰۲۵ در حوزه‌های ورزش و جوانان خبر داد.
معاون وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کردیم تا ۳ ماه آینده ۴۵ میلیون مترمکعب بیش از پارسال گاز تولید کنیم، گفت: کسری گاز در زمستان امسال از ۲۲۰ میلیون مترمکعب به ۱۹۰ میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ