نزدیکان امیرحسین خادمی نوجوان زرین دشتی، اعلام کردند که او از طرف ۳ نفر از جمله ۲ صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته است. امیرحسین فردای آن روز از متجاوزان شکایت می‌کند. اما آنطور که خانواده امیرحسین می‌گویند، دادستانی توجه چندانی به این شکایت نمی‌کند و چند ساعت بعد جنازه اش در بیابان‌های شهر حاجی آباد پیدا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
عبدالله مهتدی دبیرکل گروهک تروریستی کومله در گفتگو با شبکه معاند بی بی سی فارسی گفت: چهار تروریست دستگیر شده در ایران در ماجرای اصفهان از اعضای خوب ما بودند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه در بازرسی از انبار منزل متهمان تعداد ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس، به جرم خود اعتراف کردند و در ادامه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
غلام تنها مظنون این پرونده چند روز بعد با ردیابی‌های پلیسی بازداشت شد، اما غلام ادعا می‌کرد مقتول را نمی‌شناسد تا اینکه پس از تحقیقات بیشتر لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتش برداشت.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
در خاطرات هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای حسین علایی، رئیس ستاد مشترک سپاه گفت، با فرد فرد متهمان ترور آقای سعید حجاریان، زمانی که در اختیار سپاه بودند، شخصاً مصاحبه کرده است؛ همگی به نقش خود اعتراف دارند.
با اعتراف صریح متهمان به قتل مرد میانسال تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات را در رابطه با این پرونده در دستور کار خود قرار دادند و به همراه تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی بیابان‌های جواد آباد ورامین شدند. تیم بررسی صحنه جرم پس از تجسس در بیابان‌ها موفق به کشف جسد مرد میانسال در زیر خاک شدند و جسد را با دستور بازپرس پرونده برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل کردند.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
اصفهان-  رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه پرونده متهمان خانه اصفهان به دیوان عالی کشور ارسال نشده است، گفت: متهمان این پرونده ۲۰ روز مهلت دارند به حکم صادر اعتراض کنند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهمان پرونده خانه اصفهان ۲۰ روز مهلت دارند به حکم صادره اعتراض کنند.
گزارش دادگاه متهمان حادثه تروریستی اصفهان و اعتراف آنها به و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.
تاکنون ۱۰ پرونده، رسیدگی و مُنتهی به صدور حکم شده است که البته مُتهمان و وُکلای آنها این اختیار را دارند که نسبت به حکم صادر شده اعتراض کنند تا پرونده در مراجع بالاتر و تجدیدنظر رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ