بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات زنونی درباره رضا اسدی از تراکتور شکایت کرد.
شکایت فوری سپاهان از مالک تراکتور
بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده اپ در انگلیس به دلیل کمیسیون اپ استور اپل از این شرکت شکایت کرده اند و به نظر می رسد غرامتی ۷۸۵ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) در انتظار این شرکت باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت کرد.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
شکایت میلیاردی کارکنان از فدراسیون وزنه‌برداری برای گرفتن سنوات!
«بالدوین» که با شکایت خانواده «هاچینز» رو به روشده است، تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان در اکتبر ۲۰۲۱ نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، «هاچینز» را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد اما تاکید کرده که نمی‌دانسته در اسلحه گلوله‌های واقعی گذاشته شده است.
بررسی سوابق عامل حمله قتل مسلحانه یکی از کارکنان سفارت آذربایجان حاکی از این است که متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
ستاد حقوق بشر ضمن این که حق شکایت از سوی آنانی که بر این باورند مورد آزار قرار گرفته اند را به رسمیت می‌شناسد، همزمان حق شکایت از افرادی که بدون مستندات مبادرت به شایعه پراکنی می‌کنند را برای کارکنان سازمان زندان‌ها و یا عوامل مجری قانون به عنوان ضابط قضایی نیز به رسمیت می‌شناسد.
دیروز ۱۰۰ کارمند سابق توئیتر این شرکت را به نقض قوانین مختلف متهم کردند. ریشه این اتهامات خریدشرکت توسط ایلان ماسک، هدف گرفتن کارمندان زن برای اخراج و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده بود.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش از ستاد تا کف مدرسه جزو سالم‌ترین دستگاه‌ها است و کارکنان آن ازجمله معلمان جزو نهادهای مرجع جامعه هستند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده و به زودی به صحن علنی مجلس فرستاده می‌شود، ازاین رو دانشجویان و کارمندان این دانشگاه شکایات و مطالب خود را به مجلس بفرستند.
مگر ممکن است این همه تخلف انجام شود، کسی اطلاع ندهد، یا کسی شکایت نکند؟ اگر کسی این کار‌ها را نمی‌کند، برای این است که در حریم امن قانون نیست و می‌ترسد. اگر امکان شکایت و رسیدگی عادلانه باشد، بسیاری از کارکنان این شرکت‌ها حاضر هستند که اطلاع‌رسانی کنند.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ