اگر فردی غیر پزشک طبابت کند و بخواهید از کارش جلوگیری کنید، باید یک وکیل داشته باشید که به دادگاه عمومی انقلاب رود و شکایت کند و بعد از چند ماه دوندگی حتی اگر فرد محکوم شود، تنها ۵ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود که اصلا بازدارنده نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
مقامات قضایی برزیل اعلام کردند که "نیمار" باید ۳.۳ میلیون دلار جریمه به دلیل ساخت یک دریاچه مصنوعی بدون مجوز زیست محیطی در املاک خود بپردازد.
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
جریمه ۲۰ میلیونی مربی معروف برای مشت به شکم خبرنگار
مربی گلرهای باشگاه سپاهان به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل مس کرمان یک جلسه تعلیقی محروم شد.
بنابر اظهار نظر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، تغییر ارتفاع خودرو جریمه‌ای معادل ۱۸ میلیون تومان خواهد داشت. بخش مهمی از این جریمه شامل حال خودرو‌هایی می‌شود که بین عموم مردم به نام ماشین شوتی شهرت دارند. این خودرو‌ها با تغییر ارتفاع، زمینه را برای حمل انواع بار در مقیاس بالا فراهم می‌کنند. رانندگی با سرعت‌های بالا و همچنین دستکاری ارتفاع خودرو به شکل محسوس از مشخصه‌های بارز این خودرو‌ها است. البته علاوه بر خودرو‌های حمل کالای قاچاق، سایر اتومبیل‌ها با ارتفاع تغییر یافته نیز شامل این جریمه می‌شوند.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
دادگاه نیویورک رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را به آزار جنسی محکوم و او را ۵ میلیون دلار جریمه کرد.
براساس پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص شد که جریمه ۱.۵ میلیونی پانته آ بهرام و کتایون ریاحی مربوط به پرونده قبلی این دو بازیگر است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دستور موقت دو بازیکن تیم بیمارستان سینا اراک را صادر کرد.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود؛ ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان را اعلام کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به جریمه ۱۰۰ میلیون تومانی باشگاه نفت مسجدسلیمان داد.
رأی کمیته اخلاق فدراسیون درباره محمدحسین کنعانی‌زادگان صادر شد.
مانوئل نویر به دلیل مصاحبه انتقادی اخیرش علیه مدیران بایرن مونیخ، با یک جریمه میلیونی روبرو خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های حاضر در هفته پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
فرانسه تیک تاک را به دلیل کوتاهی های مرتبط با کنترل ردیاب های آنلاین( کوکی ها)، ۵ میلیون یورو جریمه کرده است.
در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
دلیل اتخاد این جریمه محاسبه آن با دلار بوده است. از آنجایی که ساپینتو به دلار با استقلال قرارداد امضاء کرده است کمیته انضباطی مبنتی بر قوانین بین المللی جریمه دلاری برای او در نظر گرفته است.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان صادر کرد.
«عبدالحمید حمزه پور»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: طبق قانون اداره آب و فاضلاب استان مشترکین آبی که نسبت به پرداخت برگ خرید قبض خود اقدام نکرده و شامل جریمه شده‌اند را قطع می‌کنند و قانون شکنی در این مورد انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ