رئیس دومای روسیه اعلام کرد دوما قطعنامه‌ای را در محکومیت اقدام سوئد برای مجوز دادن به سوزاندن قرآن در این کشور صادر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
مقامات روسی اعلام کردند که دو پهپاد جنگی اوکراینی که عازم مسکو بودند را سرنگون کردند.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل روسیه نیز تن به شکست داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.
علی رغم اینکه روسیه با تحریم‌های شدید غرب و درگیری‌های جاری در اوکراین مواجه است اما به نظر می‌رسد متعهد به افزایش قابلیت‌های جنگنده رادارگریز نسل پنجم Su-۵۷ خود است.
گروهی از علمای دینی روسیه عنوان کردند که سوزاندن قرآن کریم در سوئد بیانگر زوال و پوچی معنوی جامعه اروپایی است که اشتباه را دموکراسی تلقی می‌کند.
آتش سوزی تایگا سیبری در سال ۲۰۰۳ در روسیه بزرگترین آتش سوزی ثبت شده تا کنون بود. آن ۵۵ میلیون هکتار را سوزاند. آتش سوزی های اخیر استرالیا در رتبه دوم قرار دارند. هر دوی این بلایای طبیعی در نهایت با فرسایش قابل توجه لایه ازون همراه شدند، و هنوز مشخص نیست که چگونه دود آتش سوزی ازون را تخریب می کند.
کرملین می‌گوید تانک‌های عرضه شده توسط ایالات متحده و کشور‌های غربی در اوکراین سوزانده خواهند شد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ