کرملین می‌گوید تانک‌های عرضه شده توسط ایالات متحده و کشور‌های غربی در اوکراین سوزانده خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
یک روزنامه آلمانی در گزارشی نوشت که اوکراین برای به حرکت درآوردن تانک‌های غربی و ژنراتورهای دیزلی، از نفت پالایش‌شدهِ روسیه استفاده می‌کند!
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: تانک های «لئوپارد» به‌زودی پس از نابودی توسط روسیه در لیست قرمز قرار خواهند گرفت.
رئیس‌جمهور صربستان اعلام کرد به واسطه تشدید تنش در اوکراین فشار غرب بر این کشور برای تحریم روسیه بیشتر شده است.
تانک T-۱۴ Armata دارای برجک بدون سرنشین است و خدمه از راه دور و از درون یک کپسول ایزوله که در قسمت جلوی بدنه قرار دارد، سلاح‌های تانک را کنترل می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، طراحان تانک T-۱۴ Armata مدعی شدند که این تانک می‌تواند اولین تانک نامرئی جهان باشد.
وزیر امور خارجه روسیه در نطقی تند در نشست شورای امنیت ضد سیاست‌های واشنگتن و متحدانش، تنش‌های جاری در منطقه غرب آسیا و جهان را حاصل سیاست‌های سنتی باج‌خواهانه آمریکا و متحدانش دانست.
نیروهای مسلح روسیه به منظور انهدام تانک‌هایی که غرب برای اوکراین ارسال کرده، اقدام به ایجاد گروه‌های ویژه عملیاتی کرد.
سامانه روسی کورنت می‌تواند بر روی «تایگر-ام»، «تایفون-کا»، «بی ام دی-4 ام» و دیگر خودروهای زرهی مدرن روسیه که ۱۶ موشک آماده رزم را حمل می‌کنند، نصب شود.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
آلمان یکی از چندین کشور غربی است که با ارسال تانک به اوکراین به این کشور در برابر حمله نظامی روسیه کمک کرده است.
دولت شولتز تانک‌های جنگی آلمانی را به‌عنوان بخشی از تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای که ارتش این کشور در اختیار دارد، به اوکراین می‌فرستد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اتصال سامانه‌های پیام‌رسان ملی بانک‌های مرکزی ایران و روسیه به یکدیگر این اقدام را موجب بی‌اثر کردن تحریم‌های غربی دانست.
تلویزیون روسیه تانک آلمانی را پلنگ بی‌دندان و تانک آمریکایی آبرامز را کتک خورده کبود شده خواند.
تلویزیون روسیه تانک آلمانی را پلنگ بی‌دندان و تانک آمریکایی آبرامز را کتک خورده کبود شده خواند. /خبرآنلاین
تانک‌های زرهی تازه به اوکراین کمک می‌کنند حملات روسیه را دفع کند، اما خطرات در حال افزایش هستند.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز به ارسال تانک‌های آمریکایی «آبرامز» به اوکراین واکنش نشان داد.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید ارسال تانک‌های آمریکایی به اوکراین اقدامی تحریک‌آمیز علیه مسکو است و مقامات کاخ سفید نمی‌توانند آن را با استدلالِ «اقدامی دفاعی» توجیه کنند.
همکاران پوتین در مصاحبه‌ها گفتند که او به سمت خود بزرگ‌نمایی و روحیه ضد غربی رفت و او را به تصمیم سرنوشت‌ساز برای حمله به اوکراین در انزوای کامل، بدون مشورت با کارشناسانی که جنگ را حماقت محض می‌دانستند، سوق داد. دستیاران پوتین به کینه‌ها و سوءظن‌های او دامن زدند. حتی برخی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور در بی‌خبری رها شدند تا اینکه تانک‌ها شروع به حرکت کردند. همان‌طور که یکی دیگر از محرمان قدیمی گفت: «پوتین تصمیم گرفت که تفکر، تفکر خودش باشد و همین کافی است.»
در حالی که درگیری‌های داغ در شرق اوکراین وجود دارد، خودرو‌های زرهی و تانک‌های روسی که قبلاً در مناطق درگیری به تصرف نیروهای اوکراینی درآمده، همچنان در کی‌یف به نمایش گذاشته شده است. ساکنان پایتخت از منطقه‌ای که تانک‌ها در میدان قرار دارند بازدید می‌کنند و عکس می‌گیرند.
در میانه افزایش تنش‌های کلامی بین مقامات روسیه و کشورهای غربی، مقام اروپایی اعلام کرد اروپا کانال‌های ارتباطی با مسکو را قطع نمی‌کند، اما در شرایط کنونی گفت‌وگو با مقامات روسیه بی‌معنی است.
در میانه افزایش تنش‌های کلامی بین مقامات روسیه و کشورهای غربی، مقام اروپایی اعلام کرد اروپا کانال‌های ارتباطی با مسکو را قطع نمی‌کند، اما در شرایط کنونی گفت‌وگو با مقامات روسیه بی‌معنی است.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام تانکهای اوکراین را منتشر کرد.
اگرچه آمریکا و غرب از حمله روسیه به اوکراین و رهبری پوتین در روسیه انتقاد کرده‌اند؛ اما خواستار «تجزیه» روسیه نشده‌اند؛ بدتر از آن، خواستار اقدامی تهاجمی علیه روسیه (اقدام مستقیم نظامی) علیه مسکو نشده است که می‌تواند تنش‌های هسته‌ای را بدتر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ