همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عاملی گفت: عقد را برای این گذاشتند که تعهد مرد در برابر سرنوشت زن تضمین شود. به همین جهت می‌گوییم هرجا که تعهد نباشد ازدواج، ازدواج سفید است هر کجا تعهد تضمین شود ازدواج، ازدواج سفید نیست ولو عقد مرسوم ما را نداشته باشد همچنان که در اروپا شهرداری‌ها با ثبت ازدواج، تعهد مرد را تضمین و زن را در تمام ثروت مرد شریک می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توتال انرژیز فرانسه هشدار داد در صورتی که هوا در فصل زمستان پیش رو سرد باشد، ذخایر گازی اروپا نمی‌تواند نیازهای مردم این قاره را تامین کنند.
مردم سه قاره جهان با برگزاری تجمعاتی گسترده جنایات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین را به شدت محکوم کردند.
رئیس جمهور اوکراین بار دیگر بر اهمیت عضویت این کشور در ناتو و اتحادیه اروپا تاکید کرد.
جنگ اوکراین،در سال ۲۰۲۲  مانند ابر سیاهی بر اقتصاد و معیشت اروپا سایه افکند و آثار سنگینی برافزایش قیمت کالاها و انرژی در این قاره و سایر بخش‌های جهان گذاشت.
میرسلیم نوشت: ریشه تحریم‌های اتحادیه اروپا در بیچارگی آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی است و نوعی اظهار وجود مضحک است که البته باید عواقب طبیعی و متقابل آن را بپذیرند؛ تحریم نمایندگان مجلس توهین به ‎مردم است.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا با اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اتحادیه اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
ترکیه: تداوم جنگ اوکراین، موجب خستگی مردم اروپا خواهد شد
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
بنابر گزارش‌ها ۴ کشور مهم اروپایی با تنش آبی فزاینده و روند کاهشی منابع آبی مواجه هستند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اظهارات برخی مقامات غربی، آمریکا تشنه برجام است و می‌خواهد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ این اشتیاق درباره اروپا جدی‌تر و شدیدتر است.
یک نماینده مجلس گفت: من در کشور‌های اروپایی با چشم خودم دیدم، بعضی از تظاهرات را خود دولت‌ها راه می‌اندازند؛ چراکه می‌خواهند این پتانسیل‌ها و انرژی مردم تخلیه شود هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.
در پی افزایش شدید هزینه‌های زندگی، در چندین شهر اروپا شهروندان به خیابان‌ها آمده و علیه سیاست‌های دولت در خصوص جنگ اوکراین به تظاهرات پرداختند.
رئیس یک اندیشکده حوزه انرژی در ایتالیا اعلام کرد که خانوارهای اروپایی باید به سمت استفاده از هیزم، گلوله‌های سوختی زیستی، و دستکاه‌های پمپ حراراتی بروند.
مشاور رییس جمهور سابق: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده / تاریخ قضاوت خواهد کرد که کدام کشور در تامین منافع مردم خود موفق بوده / یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» گذشت، سال دومِ هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل»؛ آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟
سخنگوی ریاست‌جمهور روسیه می‌گوید بازنده اصلی سیاست‌های «نامعقول» سران اروپا در حوزه انرژی، مردم عادی کشورهای اروپایی هستند.
غرب دو راه بیشتر ندارد؛ حذف تحریم روسیه و ایران یا تحمل زمستانی با گرانترین هزینه ها که ممکن است با جنگ در غرب آسیا به جهش قیمت ها هم منجر شود.
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ