مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خصوصی سازی به شرایط این باشگاه بعد از اقدامات صورت گرفته پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌گوید به نظرش تصمیم بسیار خوبی برای پیوستن به پرسپولیس گرفته و امیدوار است با تیمش سه‌گانه بگیرد.
کارشناس والیبال ایران معقتد است تیم"ب" خیلی دیر تشکیل شد اما باز هم جای امیدواری هست.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند. سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند.
میسونت مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، امیدوار است که بتواند مانند کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم بدرخشد.
«اگرچه جای امیدواری وجود دارد که این اتفاقات، نقطه عطفی باشد برای گشایش‌های بیشتر در حوزه سیاست خارجی و روابط ایران و عربستان، اما باید صبور باشیم. مدتی پیش مقام‌های عربستانی برای ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با ایران ابراز تمایل کردند، اما چنین سخنانی چندان رنگ واقعیت نمی‌پذیرد، چون ایران هنوز عضو FATF نشده و تحریم‌های آمریکا و اختلالات شبکه بانکی نیز به قوت خود باقی است؛ بنابراین عربستان نمی‌تواند موانع را دور بزند و اتفاقات شگفت انگیزی در روابط دو کشور رخ دهد.»
مدافع پرسپوليس بعد از چند هفته نیمکت‌نشینی بازگشتی موفق به ترکیب داشته و امیدوار‌ است شرایط متفاوتی را در هفته‌های باقیمانده دنبال کند.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
ژوزه مورایس امیدوار است تیمش بتواند در آخرین برهه مسابقات، بار دیگر به روند خوب خود بازگردد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با وجود سختی کار مقابل رئال مادرید امیدوار است که تیمش بتواند یک صعود تاریخی رقم بزند.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی گفت: اگر به حوزه گردشگری و زیرساخت‌های آن توجه شود و به جای محدودیت‌ها، گشایش را فراهم کنیم می‌توان امیدوار بود از اداره کشور بدون نفت سخن گفت.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی گفت: اگر به حوزه گردشگری و زیرساخت‌های آن توجه شود و به جای محدودیت‌ها، گشایش را فراهم کنیم می‌توان امیدوار بود از اداره کشور بدون نفت سخن گفت.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
هافبک استقلال می‌گوید نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارد.
با حضور اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سفارت اسپانیا، امیدواری بیشتری در خصوص حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان ایجاد شد.
کاپیتان کرمان می گوید همین که این تیم دوبار عقب افتادگی را در زمین حریف جبران کرد یعنی جای امیدواری باقی است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امیدوار است که لوییس دیاز با درخشش در ترکیب این تیم جای خالی سادیو مانه را پر کند.
جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ