سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند. سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم، اما همه آن‌ها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما همه آنها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت:بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما خواهم گفت
کای هاورتز، ستاره تازه وارد آرسنال، بعد از اولین بازی خود به هواداران وعده داد امسال به این تیم برای کسب جام کمک خواهد کرد.
بعد از شروع به کار رسمی مائوریسیو پوچتینو در چلسی حضور کاملا آماده ریس جیمز و بن چیلول که فصل گذشته مدتها مصدوم بودند در تمرینات این تیم، هواداران چلسی را خوشحال کرده است.
رئال عملا ترکیبش را برای فصل بعد بسته و از بارسا که بازیکن خاصی را نگرفته، جلو زده است اما خلاء‌هایی در ترکیب تیم وجود دارد که هنوز پر نشده‌اند.
بعد از کسب سه‌گانه، اکنون هواداران پرسپوليس در انتظار مشخص شدن وضعیت سرخ‌ها در فصل آتی هستند.
سرمربی پرسپولیس ۴۸ ساعت بعد از دبل در فوتبال ایران، اظهار نظر دلهره‌آوری برای هواداران این تیم در خصوص ادامه همکاری داشت.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، پس از شکست خانگی برابر میلان و از دست رفتن رؤیای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد از هواداران عذرخواهی کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 4-4 مقابل ساوتهمپتون در آخرین بازی فصل گفت تیمش از ناراحتی هواداران آگاه است و فصل بعد بهتر کار خواهد کرد.
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
طرح هواداران استقلال روی سکوها، تکلیف نیمکت این تیم برای فصل بعد را مسجل کرد.
طرح هواداران استقلال روی سکوها، تکلیف نیمکت این تیم برای فصل بعد را مسجل کرد.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
باشگاه تراکتور به‌دنبال نتیجه آخرین بازی فصل، طی اطلاعیه‌ای از هواداران خود عذرخواهی کرد.
مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.
تصمیم عجیب دنی دسموند بعد از بررسی طولانی VAR یکی از بحث‌برانگیزترین تصمیمات داوری این فصل UCL را رقم زد.
خوتا جوردی، کارشناس برنامه ال‌چیرینگیتو، انتخاب رنگ سفید برای پیراهن دوم فصل بعد باشگاه بارسلونا را توهین به تاریخ باشگاه و نیز هواداران می‌داند.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
بعد از دو تساوی پیاپی در شروع فصل، اکنون هواداران پرسپولیس امیدوار به کسب اولین برد سرخ‌ها در لیگ بیست و دوم هستند.
در شرایطی که تیم استقلال فصل جدید مسابقات لیگ برتر را با باخت آغاز کرد، هواداران پرسپولیس در انتظار رونمایی از تیم جدید خود و تفکرات یحیی گل‌محمدی هستند.
شکست منچستریونایتد در اولین دیدار فصل مقابل برایتون، زمینه‌ساز درگیری هواداران این تیم روی سکوها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ