ژوزه مورایس امیدوار است تیمش بتواند در آخرین برهه مسابقات، بار دیگر به روند خوب خود بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سخنرانی خود در مورد پوتین رئیس جمهور روسیه و جنگ در عراق گاف داد. او به اشتباه به جای اوکراین گفت عراق. بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.
وقتی آب کمتری می‌نوشید، طبیعی است که احساس تشنگی داشته باشید، در این مواقع اشتباه گرفتن حس تشنگی با گرسنگی اتفاق عجیبی نیست و ممکن است به جای رفع تشنگی، پرخوری کنید و چاق شوید. علاوه بر این، تشنگی زیاد می‌تواند منجر به انتخاب گزینه‌های ناسالم مانند نوشابه و آبمیوه‌های فرآوری‌شده جهت رفع این حس شود. تنها گزینه مناسب برای رفع تشنگی، آب است که به ما انرژی می‌دهد، دمای بدن را تنظیم می‌کند و سموم را از مغز و خون ما خارج می‌سازد.
دروازه بان تیم هندبال سپاهان بازی امروز تیمش در فینال لیگ برتر را زیبا توصیف کرد و گفت: در جام باشگاه‌های آسیا جای اشتباه نیست.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است سادیو مانه همراه با چند بازیکن دیگر باید از این باشگاه بروند و بهتر بود باشگاه به جای او ارلینگ هالند را می خرید.
تلاش کنید که همه ۲۵ اشتباه در تصویر را پیدا کنید. آنقدر‌ها هم که در نگاه اول به نظر می‌رسد آسان نیست، پس آماده شوید تا برای حل این معما شرلوک هلمز درونتان را بیدار کنید و راز را کشف کنید.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تمام توان تیم این است که در بازی با فولاد خوزستان بدون اشتباه ظاهر شوند.
گابریل مارتینلی طی اتفاقی جالب در بازی با اسپورتینگ به جای گرانیت ژاکا، هم‌تیمی خود، با کارت زرد جریمه شد.
انتخاب دستگاه‌ها به جای افراد اشتباه است. این امر باعث می‌شود که جهان از دستاورد‌های واقعی اقتصادی و بشردوستانه که به مردم اجازه می‌دهد به جایی که نیاز دارند بروند محروم شود و به جای آن تلاش برای اختراع ماشین‌هایی که می‌توانند جایگزین انسان‌ها شوند به امری متداول تبدیل شود. این محدودیت‌های برای عبور از مرز‌های ملی برای مهاجران اقتصادی وضعیت همگان به ویژه فقرای جهان را بدتر می‌سازد.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
رئیسی درباره روند احیای توافق هسته‌ای گفت: این‌ها مدعی هستند که «ما دنبال توافق هستیم»، اما می‌بینیم که عمل آن‌ها مطابق ادعایشان نیست. یعنی ما (ایران) به دنبال توافق خوب هستیم، اما آن‌ها توافق را دنبال نمی‌کنند. هم عهدشکنی کردند و از برجام خارج شدند، هم میز مذاکره را ترک کردند و اعلام کردند به جای میز مذاکره، می‌خواهیم در خیابان و ایجاد آشوب و اغتشاش کارمان و اهدافمان را دنبال کنیم.
وحید فاضلی می‌گوید در این بازی برای تیم‌شان یک پنالتی گرفته نشده و پنالتی هوادار هم اشتباه بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم هشدار داده بود که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز کامل داشته باشند و جای اشتباه نیست.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
کمیسیون داوران فدراسیون کشتی درخصوص نحوه قضاوت داوری در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور بیانیه صادر کرد.
تحقیقات داخلی سنتکام حاکی از آن است که فرضیات و محاسبات اشتباه و مغرضانه تحلیلگران آمریکایی، به حمله پهپادی سال ۲۰۲۱ در کابل و کشته شدن ۱۰ غیرنظامی از جمله هفت کودک منجر شده است!
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.
اشتباه گرفتن پرچم کرواسی با کاستاریکا سریال ادامه دار این دوره از جام جهانی است.
یک همزاد در سکوها غوغا می‌کند؛ هواداران و خبرنگاران فکر می‌کنند که این ستاره واقعی پاریسن ژرمن است.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
در کشاکش فضای ناآرامی‌های اخیر، مجید تفرشی با حضور در صدا و سیما به نکته‌ای اشاره کرد که جای تامل داشت. این استاد دانشگاه در لابه لای صحبت‌های خود عنوان کرد. «خیال می‌کنند شاه، چون امتیاز داد سقوط کرد، این اشتباه است، محمدرضا پهلوی به این دلیل سقوط کرد که دیر و در زمان ضعف و استیصال امتیاز داد.»
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: دقایقی پیش سیل در منطقه رودبار قصران به وقوع پیوسته است که اهالی محلی می گویند چهار نفر در این حادثه مصدوم شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ