جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمام مسابقات تحت مدیریت سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به اعلام تعطیلی سراسر کشور لغو شد.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
هفته اول دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در شهرهای آبادان، آمل، اراک و کرمان برگزار شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، هفته آینده برای پی‌گیری مصوبات دور اول سفرهای استانی، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات به حساب استان‌ها واریز می‌شود.
یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور هفته اول از دور برگشت خود را پشت سر گذاشت.
تیم خانه بسکتبال اسدآباد با انگیزه صعود به لیگ برتر و با کسب پیروزی‌های امیدبخش به همراه پنج تیم برتر دیگر در جمع شش تیم برتر و صعودکننده به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفتند و تکلیف ۱۰ تیم دیگر این مرحله هفته آینده با برگزاری دیدارهای برگشت گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد؛ خانه بسکتبال اسدآباد با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مرحله دوم پلی آف به دنبال صعود به دور بعدی است.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
سپاهان با دو گلی که با تیم مس کرمان زد، شمار گل های خود را در هفته پایانی دور رفت به عدد 21 رساند.
امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.
هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور جام سردار دل‌ها پنج امروز در شهرهای مختلف برگزار شد.
سازمان لیگ والیبال هفته دهم لیگ برتر والیبال را به عنوان پایان نیم فصل اول معرفی کرد.
در پایان شب اول هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت صعود 8 تیم به دور یک هشتم نهایی مشخص شد.
پرسپولیس در بازی‌های پیش‌فصل هم مشکل ساخت موقعیت داشت که این مسئله در بازی‌های رسمی و 9 هفته گذشته هم نمود داشته است.
پرسپولیس در بازی‌های پیش‌فصل هم مشکل ساخت موقعیت داشت که این مسأله در بازی‌های رسمی و 9 هفته گذشته هم نمود داشته است.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسکو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسکو و برابر سلتیک به میدان می رود.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسگو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسگو و برابر سلتیک به میدان می رود.
اگرچه گادوین منشا چهره پرتلاش‌تری مقابل گل‌گهر نسبت به هفته اول داشت اما همچنان دور از فرم ایده‌آلش است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خواستار برگزاری دیدارهای هفته اول دور برگشت، بدون حضور تماشاگران شد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خواستار برگزاری دیدارهای هفته اول دور برگشت، بدون حضور تماشاگران شد.
ماهواره خیام یک ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره برداری از این ماهواره از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاک جمهوری اسلام ایران انجام و صادر خواهد شد.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ