سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال که امیدوار بود با حضورش در این مسئولیت به وضعیت «قرمز» آبی های پرطرفدار سروسامان دهد، در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر از سوی هواداران تهدید شد.
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال گفت: انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می‌گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه‌هایی بنده خدا سکته می‌کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.
دروازه‌بان باتجربه پیکان می‌گوید توجهی به اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش پیش آمده ندارد و نگاهش رو به جلو است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت گفت: نه تنها این مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه وضعیت بد استقلال ادامه خواهد داشت.
تاد بولی، مالک چلسی، می‌گوید درس‌های بسیاری از اتفاقات این فصل گرفته و راه حلی برای این وضعیت پیدا خواهد کرد.
امیدوارم در آخر آن تیمی که لایق‌ترین است، قهرمان بشود، نه اینکه از قبل تعیین شده باشد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
مربی گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش با کسب سه امتیاز و یک جایگاه خوب سال 1401 را به پایان ببرد.
بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
علی قلی‌زاده امیدوار است بعد از جام جهانی در پنجره‌های جدید نقل و انتقالاتی بهترین اتفاق برایش رخ دهد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان تأکید کرد، دفاع از رتبه چهارمی جهان یکی از اهداف او و شاگردانش در مسابقات سال آینده خواهد بود.
هافبک استقلال می‌گوید نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
امیدوارم که در بضاعت خودم ادای دین کنم و با کمک خانواده خوب کشتی فرنگی کشور بتوانیم اتفاقات قشنگ را برای کشتی ایران رقم بزنیم و از همه خوب مردم کشورم التماس دعا دارم.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد موفق پرسپولیس درباره انتخاب کارلوس کی روش گفت: امیدوارم اتفاقات گذشته را هواداران هم فراموش کنند و با کی‌روش صعود کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
دروازه‌بان مس رفسنجان تاکید دارد تیمش در دو دیدار ابتدایی فصل از داوری متضرر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ