مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
اولین بازی سرنوشت‌ساز در هفته دوم لیگ ملت‌ها، دیداری که محکوم به پیروزی هستیم تا به آینده امیدوار بمانیم.
گلزن پیکان در هفته پایانی معتقد است مجتبی حسینی ریسک بزرگی در استفاده از بازیکنان جوان داشته و با سختی‌های فراوان سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کرده است.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که این تیم هفته آینده با هوادارانش جشن بقا بگیرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد همزمان شدن بازی‌های هفته بیست و هشتم از عهده آنها خارج بوده است.
سرپرست استقلال ابراز امیدواری کرد در سه هفته پایانی لیگ برتر همه چیز عادلانه باشد.
مدافع پیکان از مجتبی حسینی بابت اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد؛ او امیدوار است بتوانند در هفته های آینده نتایج بهتری را به دست آورند.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
در آستانه دیدار لیورپول با بورنموث هیچ خبری نمی‌توانست به اندازه بازگشت قریب‌الوقوع لوئیس دیاز به ترکیب قرمزها هواداران این تیم را خوشحال کند.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
هافبک نساجی ابراز امیدواری کرد تیمش در هفته های آینده روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.
سرمربی استقلال می گوید که برخی از مربیان چیزی از فوتبال نمی دانند و نمی‌خواهند به تیم‌شان کمک کنند.
مدافع کناری نساجی می‌گوید تیمش در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده و از بازی با ملوان به دنبال جبران هستند.
محسن آذرباد که فصل گذشته آمار فردی بسیار خوبی از خود به جا گذاشته بود، در مصاف هفته هفدهم سرانجام موفق به ثبت اولین گل فصل خود شد.
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته گذشته معادل یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید و توانست افت ۰٫۶۸ درصدی را ثبت کند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بورس می‌توان امیدوار بود؟
رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده هیئت واگذاری، موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام کند.
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با تصویب مجلس و با توجه به دوفوریتی بودن لایحه، در شورای نگهبان هم تأیید شود و در یکی دو هفته آینده اجرایی شود.
هافبک جوان پیکان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر هفته ششم و استراحت کمتر تیم خود گلایه کرد.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
شنیدن صحبت‌های سرپایی با سرمربی پرتغالی بعد از شکست در هفته نخست، هواداران استقلال را به آینده امیدوار می‌کند.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.
مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر، با بیان اینکه طیف گسترده‌ای از بیماران نادر وجود دارد که هزینه‌های متفاوت دارند، گفت: به طور مثال هر آمپول بیماران اس. ام.‌ای نزدیک ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است که باید هر هفته آن را تزریق کنند و یا آنزیمی که در هر وعده غذا باید بیماران ام‌پی‌اس بخورند در غیر این صورت دچار اسهال شدید می‌شوند این‌ها تنها نمونه‌ای از هزینه‌ای است که بیماران نادر باید بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ