لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: دوماه خیلی سخت پیش رو داریم که امیدوارم باشگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
فرزین گروسیان امیدوار است با مدیریت خوب و همچنین ادامه حضور عبدالله ویسی در صنعت نفت، این تیم سال آینده شرایط بهتری داشته باشد.
ماریو گوتزه که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد که دورتموند موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا شود.
ابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با الکساندر لوکاشنکو با اشاره به نشست مشترکی که دوطرف داشتند، اظهارکرد: توافقات خوبی در زمینه‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و راه امضاء شده‌است که امیدواریم گام‌هایی در جهت توسعه روابط بین دو کشور باشد.
امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول در تهران بین دو تیم سایپا و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
وزیر امورخارجه گفت: امیدواریم سند همکاری‌های امنیتی میان دو کشور ایران و عراق هرچه سریع‌تر نهایی شود.
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
ابوذر شجاعی که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شده معتقد است با گذشت دو سه هفته از مسابقات، این تیم جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ایران گفت: امیدوارم در فیفا دی‌های پیش رو مسابقات تدارکاتی بیشتری با تیم‌های مطرح دنیا داشته باشیم.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب دو پیروزی در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان به دیدار فینال راه یافت تا امشب برای کسب جام قهرمانی به میدان برود.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب دو پیروزی در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان به دیدار فینال راه یافت تا امشب برای کسب جام قهرمانی به میدان برود.
رئیس کمیته داوران از شروع مذاکرات رسمی با دو شرکت برای ورود وی ای آر به ایران خبر داد.
افسوس که امروز ضرورتی قوی برای منافع ملی امریکا به منظور مقابله با هر دو کشور وجود دارد. با این وجود، در یک مورد تردید نداشته باشید: ما (امریکایی ها) در آب‌های ناشناخته‌ای هستیم. فقط امیدوارم که این مقابله با دو کشور "جنگ‌های ابدی" جدید ما نباشند.
فرشید طالبی می‌گوید امیدوار است بازی فنی و جذاب حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس را بپوشاند.
نخست وزیر عراق گفت که دو طرف (ایران و عربستان) باید در مورد مسائل مورد اختلاف مذاکره کنند و امیدواریم که به توافق نهایی برسند و در آینده نزدیک از سرگیری روابط به طور رسمی اعلام شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دو سه تیم از لحاظ تیمی قدرتمند هستند، اما هیچ تیمی منسجم‌تر و کامل‌تر از ایران نیست.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید امسال دو بار با آرژانتین بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم.
دروازه‌بان مس رفسنجان تاکید دارد تیمش در دو دیدار ابتدایی فصل از داوری متضرر شده است.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ