سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انسان به امید زنده است. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در مسابقات بعدی این شکست‌ها را جبران کنیم.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کار این تیم هنوز تمام نشده است و به دنبال کسب یک جام دیگر است، گفت: امیدوارم در دیدار با استقلال کار به ضربات پنالتی نکشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس تمام نشده است.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
امیر قلعه نویی در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه در حاشیه بازی بزرگداشت مرحوم قایقران در مورد مسائل مهم جاری فوتبال ایران صحبت کرد.
اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، که به رئال پیوسته ولی تا 18 سالگی برای پالمیراس بازی خواهد کرد، تمام بازی های رئال را مشتاقانه تماشا می کند.
اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، که به رئال پیوسته ولی تا 18 سالگی برای پالمیراس بازی خواهد کرد، تمام بازی های رئال را مشتاقانه تماشا می کند.
فولاد ایران گویا از نگاه کارشناسان قطری یک قرعه مناسب برای الدحیل خواهد بود، اتفاقی که شاید برای قطری‌ها گران تمام شود.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من واقعا امیدوارم اروپا بتواند خود را از چنگال القائات رژیم کودک کش صهیونیستی خلاص کرده و سیاست عقلانی تری را در پیش بگیرد. در غیر این صورت، اروپا در میان کشور‌های غربی ضعیف‌ترین طرفی خواهد بود که خود را در مقابله با سپاه و مقاومت در منطقه قرار می‌دهد و طبعا هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید از کشف اسناد محرمانه در دفتر خصوصی‌اش شوکه شده و نمی‌داند این اسناد حاوی چه مطالبی هستند.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اعلام کرد: شهردار تهران تأکید زیادی بر استقرار سریع‌تر یگان حفاظت مترو و برعهده گرفتن مباحث مرتبط با حفاظت و مراقبت از تمام تأسیسات و ابنیه مترو را دارند و امیدوارم این امر با همکاری و همراهی دوستان در این شرکت به‌زودی محقق شود.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا اظهار امیدواری کرد به یک تیم بزرگتر ترانسفر بشود.
وزیر ورزش و جوانان پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز، این پیروزی را مجددا به تمام ملت ایران تبریک گفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییراتی که در مدیریت استقلال صورت گرفت عجیب بود گفت: امیدوارم این اتفاق به سود استقلال تمام شود.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
رامین راستاد، بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» می گوید: در تمام این سال ها به خاطر ارادتی که به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم دوست داشتم کاری کنم که خداراشکر توانستم و امیدوارم کار برای مردم قابل قبول باشد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ابراز امیدواری کرد که نواقص تیمش تا زمان شروع مسابقات قهرمانی جهان از بین برود.
یک کارشناس صنعت بانکی گفت: برای حمایت از کسب وکار‌های خرد اصلی‌ترین کارکرد نظام بانکی، تجهیز منابع خرد مرد‌م و هد‌ایت آن به سمت تولید و سرمایه‌گذاری است تا از این طریق چرخه اقتصادی کشور به حرکت درآید در غیر اینصورت در آینده این کسب وکار‌ها با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ