ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از همکاری جهاد دانشگاهی و این معاونت در چند طرح کلان ملی و پیشرفت خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی در این طرح‌ها بازیگر اصلی بوده است.
نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با اضافه شدن ۵ شاخص، به معیارهای عملکردی و کارایی شرکت‌ها توجه ویژه ای دارد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای همکاری علمی و فناوری با ۴ دانشگاه و یک پارک علم و فناوری تفاهم نامه امضا کرد.
پرداخت هزینه های مرمت آثار تاریخی یکی از موارد مطرح شده در نشست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزیر و معاونان وزارت میراث فرهنگی بود.
رئیس سازمان بورس گفت: برای رفع چالش‌های پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس با معاونت علمی تفاهم نامه‌ای به امضا رسید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری از اوج‌گیری فعالیت‌های ستاد در زمینه توسعه تحقیقات و اکتشافات آب ژرف سیستان خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: هدف معاونت علمی این است که به جای کار کوچک کردن انجام کارهای بزرگ با افراد بزرگ را در اولویت قرار دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به تعداد پرشمار پژوهشگران ایرانی مقیم خارج از کشور گفت: می‌توان از این ظرفیت جهت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی بهره برداری کرد.
مشهد ـ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرجعیت علمی نیازمند مراکز تحقیقاتی پویا و متمرکز است و فعالیت‌های این مراکز باید در راستای اولویت‌های کلان کشور باشد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: قرار است ستادهای توسعه فناوری موضوعی، شامل ستادهای نانو، بایو، کوانتوم و...تخصصی تر فعالیت کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.
مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
معاون علمی رئیس جمهور از ایجاد و راه اندازی تک شاخ های فناوری (یونیکورن) خبر داد و گفت: با به هم پیوستن شرکت‌های کوچکتر و ایجاد شرکت‌های بزرگ می توانیم ۱۰ اقتصاد بزرگ پیشران را بسازیم.
معاون علمی،  فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به صنایع اعلام کنیم که اگر از کاتالیست‌های ساخت داخل استفاده کردند و آسیبی به خط تولید آنها وارد شد، از سوی ما، بیمه خواهد شد.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
رئیس جهاددانشگاهی، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ