رئیس جهاددانشگاهی، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور تشریح کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، طی حکمی سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی را منصوب کرد.
توضیحات دهقانی سرپرست معاونت علمی ریاست جمهوری را در خصوص تفاهم‌نامه علم و فناوری فی مابین ایران و ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی رضا سلطانعلی زاده را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان» منصوب کرد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
روح الله دهقانی با صدور حکمی، رضا محمودی لموکی را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری؛ «سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، «سرپرست مرکز فناوری‌های راهبردی» این معاونت منصوب شد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست این معاونت منصوب شد.
مشاور و سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر توسعه کمی و کیفی صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکید کرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: جلسه‌ای نیست که رئیس جمهور بر دانش بنیان‌ها تأکید نداشته باشد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: پارک های علم وفناوری باید به گونه‌ای فعالیت کنند که صنایع مختلف برای رفع نیازهایشان به آنها مراجعه کنند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت:توسعه حمل و نقل هوایی عمومی را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، با صدور حکمی مشاور و سرپرست دفتر مرکزی حراست را منصوب کرد.
به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
با حکم ربیس جمهور، «دهقانی فیروزآبادی» سرپرست معاونت علمی و فناوری شد
دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ