معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
مالک باشگاه تراکتور برنامه ویژه برای حمایت از تماشاگران در دیدارهای این تیم در تبریز دارد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه های این معاونت را برای ایجاد ۱۰ ابرشرکت طی سه سال آینده تشریح کرد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌ برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در ۵ استان کشور خبر داد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس می گوید که رئیس جمهور و معاون اول به امر ورزش نگاه ویژه ای داشته اند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در فینال جام حذفی یک هدف ویژه را دنبال می‌کند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه صندوق برای افزایش پایگاههای جدید صادراتی دانش بنیان ها در ۱۴۰۲ به ویژه در کشورهای منطقه و همسایه خبر داد.
رئال مادرید برنامه ویژه‌ای را برای ادای احترام به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، تدارک دیده است.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
شاهرود- معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود از نواخته شدن زنگ سپاس در ۲۳۱ مدرسه شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته معلم ۲۵ ویژه برنامه اجرا می‌شود.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه طرح جامع و تخصصی با دیدگاه زیست محیطی و با محوریت حفظ حیات وحش و به ویژه تردد یوزهای توران شاهرود در محور عباس آباد - میامی شد.
اپل پیش از این سیم‌ کارت را از تمام مدل‌های آیفون ۱۴ در آمریکا در سپتامبر گذشته حذف کرد و مشتریان را مجبور کرد از سیم‌ کارت الکترونیکی استفاده کنند که یک سیم‌کارت دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از نانو سیم‌ کارت فیزیکی، از یک اشتراک تلفن همراه فعال برخوردار باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده سارقان لازم است به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند.
اصفهان- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معلمان استان از ظرفیت آموزش مجازی به ویژه برنامه شاد برای آموزش‌های ترکیبی استفاده کنند.
کادرفنی مس کرمان با توجه به حساسیت بازی‌های باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر احتمالا با تیم دوم خود در جام حذفی کار را دنبال کند.
صبح امروز جلسه مهمی بین رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس کمیته جوانان و سرمربی تیم ملی جوانان برگزار شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های ویژه، امیدواریم ۱۰۰ درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، محقق کنیم.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ