معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن منصوری : برنامه‌ ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.
اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود. جریان انحرافی قصد داشته و دارد که با مدیریت رخداد‌ها به تخریب نمایندگان و مجلس بپردازند تا مجلس بعدی به مجلسی کاملا وکیل الدوله بدل شود. غلامرضا در شرایطی که قانونا زیر دست وزیر کشور است، حتی خودش را ملزم به تمکین از مقام مافوق خود نمی‌دانست و با محافلی خارج از وزارت کشور هماهنگ بود.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
سخنگوی دولت در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: استعفای سید حمید سجادی چند روزی است که تقدیم رئیس جمهور شده، اما هنوز رئیسی تصمیم گیری نهایی در این باره نداشته است.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سید عباس صالحی نماینده، ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
یادآوری آنچه وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی درباره خانه‌سازی گفته بود از این رو خالی از لطف نیست که در دولت رییسی هم در جایگاهی دیگر حضور دارد
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: این خبرسازی غیرحرفه‌ای در حالی است که تاریخ بیان این سخنان روز جمعه ۸ اردیبهشت و تاریخ استیضاح وزیر صمت یکشنبه ۱۰ اردیبهشت است.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
روز گذشته فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پنجمین کارت زرد دولت رئیسی را از نمایندگان مجلس یازدهم گرفت.
اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشت که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشت.
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: این اقتصاد غلط با برجام نیز حل نمی‌شود چون برجام یک سری موانع را از سر راه بر می‌دارد اما فرمول اقتصادی ما را درست نمی‌کند.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی روزها در این یک سال احساس می‌کردیم دیگر نمی‌توانیم ماه بعد حقوق کارمندان را بدهیم، یعنی اوضاع در این حد بد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ