سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: این امکان وجود دارد که برای تربیت نیروی انسانی متخصص، گرنت حمایتی تربیت نیروی انسانی به کریدور اختصاص داده شود.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
بازیکنان رئال مادرید پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو از دروازه بان مصدوم‌شان حمایت کردند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با اضافه شدن ۵ شاخص، به معیارهای عملکردی و کارایی شرکت‌ها توجه ویژه ای دارد.
با تصویب هماهنگ بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و معاونت علمی در قالب طرحی ویژه از جذب برگزیدگان المپیادهای دانش‌‏آموزی و رتبه‌‏های برتر آزمون سراسری دررشته‏‌های اولویت‌‏دار کشور حمایت می شود.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از رونمایی «بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی» با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ۴۰ میلیارد تومان حمایت ویژه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب دستورالعمل حمایت از پژوهشگران اعلام شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از حمایت مالی ویژه از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه که به طرح تحقیقاتی و محصول بدل می شوند، خبر داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: دولت ماموریت ویژه‌ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: دولت ماموریت ویژه‌ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
رشت- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های اشتغال زایی ایثارگران با محوریت دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: شناسایی و حمایت از هزار استارت آپ ایثارگر در اولویت بنیاد شهید است.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
آیین نامه حمایت از فریلنسران فعال در حوره اقتصاد دیجیتال از سوی وزیران عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال تصویب و توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
معاون علمی، فناوری و افتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: برای مجموعه‌های دانش محور بسته‌های حمایتی ویژه تعریف می‌شود.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر حمایت ویژه زنان سرپرست خانواده و تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم تاکید کرد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران،گفت: در نیمه نخست سال جاری کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان ۱۸ هزار و ۵۴۸ مددجوی تحت حمایت تهرانی پرداخت شد.
معاون امور بانوان وزارت ورزش با تاکید بر حمایت از بانوان ورزشکار برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک از اختصاص ردیف اعتباری ویژه در این زمینه خبر داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بر اخذ میزبانی‌های مسابقات آسیایی و جهانی به ویژه در رشته‌های المپیکی و حمایت وزارت ورزش از ای مهم تاکید کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دهه شصتی‌ها به دلیل اینکه اگر از یک سنی ازدواج آنها بگذرد ممکن است به تجرد قطعی آنان منجر شود لازم است که به صورت ویژه از آنان حمایت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ