معاون علمی،  فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به صنایع اعلام کنیم که اگر از کاتالیست‌های ساخت داخل استفاده کردند و آسیبی به خط تولید آنها وارد شد، از سوی ما، بیمه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
یزد- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تنها ۱۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان از ۹۰ درصد منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها از این مزایا بی‌اطلاع هستند.
براساس توافقنامه امضا شده بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت علمی از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور استفاده می‌شود.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: ۲۶ پروژه پیشران تعریف شده که قرار است با استفاده از ظرفیت نخبگان اجرایی شود.
نشست تخصصی و تعاملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه جامع امام حسین برگزار شد.
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: کشورهای عضو D۸ می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های منطقه ۱۰ ابرشرکت مشترک راه اندازی کنند.
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D۸ است.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت دانشی و تخصصی نخبگان غیرایرانی در کشور تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از پیشتازی وزارت نفت در استفاده از محصولات تولید داخل خبر داد.
معاون پژوهشی وزیر علوم پیشنهاد استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ قانون جهش دانش بنیان را به رؤسای دانشگاه‌ها داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در مورد بودجه پژوهشی خبر خوبی با اذن رهبری بدهد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: معتقدیم تنها راهی که می‌توان کشور را اصلاح کرد، ارتقا داد و ایران را بالنده کرد، این است که از نخبگان در حکمرانی و مدیریت استفاده شود.
رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: چالش‌های زیادی در راستای توسعه هوانوردی عمومی و استفاده از ایرتاکسی ها وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد استفاده از منابع انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در کشور گسترش یافت.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری تجهیزات و سامانه‌های آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان با استفاده از فناوری مکان محور می توانند به مدیریت هوشمند شهرها کمک بسزایی کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید: در آغاز به کار این دولت بحث استفاده از زاهدی وفا به عنوان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی مطرح بود اما خود او کارهای علمی را ترجیح می‌داد.
رئیس کل بیم مرکزی تاکید کرد: یکی از محورهای اصلی حرکت بیمه مرکزی استفاده از فناوری‌های نوین است و فردا با معاونت علمی و فناوری تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با هدف استفاده از توانایی نخبگان منعقد شد.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: کمتر از یک سال دیگر شاهد اخذ پلاک و استفاده از اتوبوس های برقی ایرانی خواهیم بود.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تلاش است تا حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی را با ورود نوآوری و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر متحول کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ