توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان‌های منطقه‌ای در توسعه اقتصادی کشورها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های اعلام شده از سوی ایران برای توسعه تعاملات با اتحادیه آسه‌آن را مورد اشاره قرار داد.
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی‏، از تسریع در اجرای هوشمندسازی سامانه‌های نوین آبیاری در کشور خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری گفت: در سال جاری پایلوت‌های هوشمند آبیاری را با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، حدود ۲ هزار هکتار توسعه می‌دهیم.
مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهادکشاورزی گفت: تاکنون حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی آبی کشاورزی ایران تحت پوشش آبیاری نوین قرار گرفته است.
غزال راهب با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برای بازتولید سرمایه‌های موجود باشد، رویکرد نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده را رویکردی مناسب برای طرح‌های ساخت و توسعه مسکن عنوان کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح قوانین سازمان‌های بازنشستگی برای توسعه رفاه اجتماعی و همکاری با مجلس برای تنظیم قوانین به‌روز به رفع نگرانی کارگران و بازنشستگان منجر خواهد شد.
مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارهکتار اراضی آبی به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شده اند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس مصوبات این کمیسیون در خصوص طرح ناظر بر تأسیس فعالیت سازمان‌های مردم نهاد را تشریح کرد.
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
اصفهان- وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلپایگان از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای توسعه سیستم‌ آبیاری نوین و ۱۰ میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات این شهرستان در سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
محققان کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به توسعه سامانه‌ای برای عیب‌یابی میکروتوربین‌های گاز شدند.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در نیروی مقتدر و غرورآفرین پدافند هوایی، اولویت ما در توسعه سامانه‌های موشکی «یک موشک، یک شلیک و یک هدف» است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه‌های سنجش آلودگی هوای این کلانشهر فرسوده است، گفت: نوسازی و توسعه ایستگاه‌های پایش آلودگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر تاکید کرد: اصل محرمانگی در تمامی سامانه‌ها رعایت خواهد شد و رعایت شده است و در مرحله اول در مراکز ماده ۱۶ این اتفاق می‌افتد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت‌های بزرگ با جلب اعتماد مردم می‌توانند سرمایه های سرگردان در سطح جامعه را جمع آوری کنند و در مسیر اجرای پروژه های توسعه کشور گام بردارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ