معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
مرکز تجاری ایران - هند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،پاویون شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه مدیکال هند برگزار می‌کند.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان را تشریح کرد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از آغاز اجرای نظام جدید ارزیابی از شرکتهای دانش بنیان از فردا خبر داد.
در راستای ارائه خدمات حمایتی، شرکت‌های دانش بنیان از سوی معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی حمایت‌های قضایی و حقوقی می‌شوند.
با توجه به آغاز به کار ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری،طرح‌های توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه با توجه به نیازها و تقاضاهای داخلی حمایت می‌شوند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر حمایت از شکل‌گیری کنسرسیوم‌های بزرگ متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از حمایت این معاونت از شرکتها و اندیشمندان فعال حوزه جوانی جمعیت خبر داد.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی گفت: انتظار می رود که دستاوردهای شرکتهای دانش بنیانی که مورد حمایت قرار می گیرد برای محرومیت زدایی در روستاها مورد بهره برداری قرار گیرد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
به منظور توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناوری و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری پایگاه تجاری و فناوری بغداد راه‌اندازی شده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تکامل زنجیره ارزش در حوزه سلامت را در دستور کار داریم و پیوند شرکت های دانش‌بنیان به بالادست زنجیره ارزش سلامت را مورد حمایت قرار می دهیم.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خدمات تجاری سازی در ۸ محور به شرکتهای دانش بنیان ارائه می شود.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه حمایت از دانش بنیانها چالشهای زیادی دارد، گفت: ضروری است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه پاسخگو باشد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بزرگترین اقدام حمایتی برای شرکت‌های دانش بنیان، بازار سازی است و ما می‌توانیم بازارهای داخلی و خارجی را برای آنها توسعه دهیم.
سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت:توسعه حمل و نقل هوایی عمومی را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکتهای دانش بنیانی که بتوانند مواد اولیه و محصولاتی را از گیاهان دارویی به تولید برسانند مورد حمایت قرار می گیرند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ