مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
به این ترتیب با حکم علیرضا زاکانی معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق در سمت خود ابقا شدند.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه، مهدی داداشی زین الدین به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.
شهردار تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران حوزه حمل و نقل شهری با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
رییس کمیته ملی پارالمپیک به انتخاب دو معاون وزیر ورزش به عنوان نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک واکنش نشان داد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
معاون ورزش قهرمانی و امور بانوان وزارت ورزش به عنوان نواب رئیسان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
وزیر اقتصاد رئیس کل جدید گمرک را منصوب کرد. پیش از این مقدسی رئیس کل گمرک بود و در جلسه امروزشورای معاونین گمرک از این سازمان خداحافظی کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال عصر دوشنبه در 4 حکم جداگانه مدیران جدید این باشگاه را منصوب کرد.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد حکم های همکاران جدید خود را بزودی صادر کند تا وضعیت این باشگاه سروسامان بگیرد.
احتمال اینکه معاونین جدید باشگاه استقلال امروز یا فردا به طور رسمی معرفی شوند وجود دارد.
وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای، معاونان «توسعه مدیریت و منابع»، «هماهنگی امور استان‌ها»، «عمران، توسعه امور شهری و روستایی» و همچنین «رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» را منصوب کرد.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
شهردار تهران طی احکانی جداگانه معاونان جدید خود را منصوب و تعدادی را ابقا کرد.
سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی فا رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
آیین افتتاح پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در وزارت ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
مصطفی آجرلو در احکامی جداگانه، معاونین اقتصادی و ورزشی جدید باشگاه استقلال را منصوب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای معاونان وزارت امور خارجه در دولت جدید تغییر یافته است و حدود ٤٠ سفیر نیز تعیین یا جابجا شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ