فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بیش از ۷۰ هزار نخبه از لحاظ توان نخبگی در کشور داریم اما در عرصه مدیریت فضای ذهنی جوانان غفلت کرده ایم.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تعداد زندانیان مرتبط با چک در سال ۱۳۹۶ روزانه بالغ بر ۱۰ نفر بود اما پس از اجرایی شدن قانون جدید چک با کاهش بیش از ۹۶ درصدی مواجه شده است.
وزیر نفت گفت: بیش از دومیلیون کالا در حوزه صنعت نفت و گاز به پالایشگاه‌های ونزوئلا صادرات داشتیم. این کشور بیشترین ذخایر نفتی دنیا را دارد و بیش از یک‌میلیون بشکه ظرفیت پالایشگاهی دارد، اما به‌دلیل تحریم‌ها بخش اعظمی از ظرفیت‌شان زمین مانده بود.
امضا کنندگان این نامه از بایدن خواستند تا در قبال جمهوری اسلامی سختگیرانه‌تر رفتار کند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
سیدجواد سادات گفت: در لایحه ارائه شده دولت به مجلس برای مالکانی که قراردادهای اجاره بیش ازدوسال امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهندمعافیت‌های مالیاتی پیشنهاد شده است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه باید نقش فرهنگی و تبیینی در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند که با وجود آنکه بودجه به آنها می‌دهیم اما در این جهت حرکت نکرده اند.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
غلامعلی رجایی گفت: اکنون روابط ایران با غرب نسبت به گذشته بسیار تیره‌تر است اما این شرایط دلیل نمی‌شود به فکر بازگشت به برجام نباشیم.
استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.
مدیر کل توسعه گردشگری داخلی گفت: بیش از ۱۰۰ نقطه گردشگری جدید در کشور شناسایی شده اما در مرحله اول، قرار است ۱۰ نقطه برای اعزام تسهیل‌گران تعیین شود.
نیمه شفاف بودن بدن فرشته دریایی جلوه‌ای درخشان به او بخشیده و بیش از پیش سحرآمیزش کرده است. شفافیت بدنشان تا حدی است که می‌توان برخی اندام‌های داخلی بدنشان را دید.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد +محورهای استیضاح
رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
استقلال با وجود حملات مکرر موفق نشد بیش از یکبار دروازه استقلال را باز کند تا این بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن ۳۲۰۰ تن در بندر شهید رجایی بندرعباس شناسایی و امحاء شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی شناسایی و امحاء آن‌ها آغاز شد.
ده روز از سومین ماه سال می‌گذرد، اما همچنان همسان‌سازی حقوق کارگران دولتی و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در وضعیتی بلاتکلیف قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ