عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قراردادی مبنی برافزایش حجم صادرات گاز ایران به ارمنستان بین مقام‌های ۲ کشور امضا شد.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می کنند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و عدم وجود ضمانت اجرایی برای این قانون مطرح کرد کرد.
بارسلونا قراردادی را با شرکتی مکزیکی به امضا رساند تا بار دیگر اهرم مالی جدیدی را فعال کرده باشد.
منصور قنبرزاده از عدم ثبت سیستماتیک بازیکن هایی خبر داد که موفق به سپری کردن تست‌های پزشکی نشده‌اند.
باشگاه اینترمیامی قرارداد نیک مارسمن را بعد از اظهارات بحث برانگیزش در مورد لیونل مسی فسخ کرد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مراسم تجلیل از خبرنگاران خبر مهمی را درباره محمد ربیعی اعلام کرد.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۳۷ هزار و ۷۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۹ هزار و ۳۰۸ واحد خبر داد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقادقرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۴ هزار و ۲۱۲ واحدبه مبلغ ۶۹ هزارو ۴۷۵ میلیاردتومان خبرداد
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
یک کارشناس حوزه مسکن گفت:طبق تکلیفی که قانون جهش و تولید بر عهده‌ی بانک مسکن قرارداده، این بانک باید ۶۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که این کار صورت نگرفته است.
بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای به بانک های عامل از تغییری مهم در قرارداد تسهیلات بانکی خبر داد. رویکردی جدید از سوی سیاست گذار پولی که می تواند در وصول مطالبات بانک ها موثر باشد.
یک تغییر در قرارداد تسهیلات بانکی
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از ابلاغ بانک مرکزی برای تخصیص ۲۰ درصد سهم منابع بخش کشاورزی هر یک از بانک‌ها برای اجرای کشاورزی قراردادی خبر داد.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه برای اجرای کشت قراردادی درخواست تامین ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی رائه داده است.
سهم ۲۰ درصدی تامین مالی زنجیره ای و کشاورزی قراردادی از کل تسهیلات بخش کشاورزی توسط بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ