نیمه شفاف بودن بدن فرشته دریایی جلوه‌ای درخشان به او بخشیده و بیش از پیش سحرآمیزش کرده است. شفافیت بدنشان تا حدی است که می‌توان برخی اندام‌های داخلی بدنشان را دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
ژاپن با فرمولی شگفت انگیز و باورنکردنی توانست 4 گل به اسپانیا زده و به عنوان سرگروه به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کند.
درگیری های مجازی میان حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو به مرحله عجیب و غیرقابل باوری رسیده است.
شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد کرد و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده‌اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیام "بچه‌دار شدن بد است" را بدهد.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
روزهای خوش والیبال ایران در دهه 90، این روزها تکرارش به راحتی سالهای قبل نیست.
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
در اتفاقی باورنکردنی، کلا ماجرای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ به دست فراموشی سپرده شده است! واقعیت امر این است که کلیدواژه «زیرساخت» هم در این پرونده بیشتر شبیه به بهانه است؛ چون در حالی که زیرساخت باید مهیا باشد تا زنان علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند، چنین بحثی برای اجرای برنامه‌های غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی مطرح نیست.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
شکل برف‌پاک‌کن و آب‌پاش اتومبیل‌ها، همواره در زمان‌های گوناگون، تغییر کرده است؛ ولی در همین حال، اساس کار این تجهیزات، تقریباً ثابت مانده است. البته به نظر، جای کار و خلاقیت زیادی هم برای شرکت‌های خودروسازی نیست. امّا مرسدس بنز، روزنه خلاقیت را یافته و آب‌پاش و برف‌پاک‌کن را با هم ترکیب کرده است.
مربی استقلال گفت: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم.
مدافع حریف امشب پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه یکی از اولتراهای هوادار تیم پاریسی است و می‌گوید برایش باورکردنی نیست که قرار است روی پای کیلیان امباپه تکل برود.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
بی‌شک چنین وضعیتی برای لیدر‌ها در شأن فوتبال ایران نیست و فقط باشگاه‌ها می‌توانند با مدیریت درست، آن‌ها را از این شرایط تلخ رها کنند.
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
فریم‌های ثبت شده از مهدی قایدی در بازی برابر مس رفسنجان فیزیولوژی انسان را زیر سوال می‌برد!
سرمربی سیتی در شب پیروزی مقابل لیدز به تمجید از ستاره های تیمش پرداخت.
شروع ناامیدکننده آلمان در جام جهانی 2022 در کنار تیم ترسناک انریکه، بسیاری از هواداران مانشافت را از صعود به دور بعد مایوس کرده است.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
بازیکن سابق آرسنال می‌گوید لیورپول با بحرانی اساسی مواجه است و فروش سادیو مانه بدترین تصمیمی بود که این باشگاه امسال تابستان می‌توانست بگیرد.
اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ